Hey,eu sunt Clara Lopez si am 200 de ani. Da..cred ca ați ghicit sunt un vampir. In prezent stau in LA dar ma mut mereu dupa ce termin liceul.Nu îmbătrânesc niciodată asa ca mutarea din oras, tara sau stat sunt mereu pe primul loc.Nu imi fac prietenii doarece cu mutarea si băutul sângelui imi este destul de greu. Poate ați crezut ca am o casa foarte mare cu mulți servitori, sicrie poate si șanțuri dar nu i asa. Locuiesc intr o casa cu un etaj, singura si cu super viteza mea ma descurc cu curățenia si gătitul. Dar sa nu mai zic de constrângere.Este o putere ce ma ajuta când vânez sau de cele mai multe ori când cineva afla despre mine. Si daca va întrebați cum pot sta afara pe zi, va pot spune ca inelul meu pe care o vrăjitoare mi l a făcut ma protejează de razele soarelui. Fiind noua in oraș maine ar trebui sa fie prima zi de liceu asa ca m am pregătit si cu aceasta ocazie am furat pungi cu sânge ca sa am rezerve la mine.In casa am un loc unde imi tin toate băuturile alcolice, dar sa nu credeți ca sunt vreo alcolista, ma ajuta foarte mult pentru stăpânirea foamei.Este noapte asa ca ma pun sa dorm.M am sculat peste cateva minute din cauza unui sunet care nu ma lasa in pace deloc.Era vânt afara si din cauza bătăilor puterile cauzate de acesta o creanga imi bătea in geam.Sculandu ma si rezolvând aceasta problemă m am culcat din nou.
Era dimineață.Dupa ce am vânat si mi am terminat pregătirea am mers cu mașina la liceul cel mai adăpostit intr o mica pădure. La prima vedere nici nu parea un liceu, dar cu ajutorul unui mic panou am știut exact unde ma aflu.L am modificat puțin sper sa va placa.#votati :*
CITEȘTI
Secretele Unui Vampir
VampiroAceastă carte este una supernaturala in care isi face apariția Clara, un vampir cu un trecut uimitor si cu un viitor neașteptat. Cu fiecare capitol veți afla mai multe despre ea si trecutul sau. Prezentul se va lega de acțiunile pe care le a f...