No to w drogę!!!

364 23 46
                                    

Uwaga! Ważna notka na dole. Prosze o przeczytanie. Dzięki.

(Roździał nie sprawdzany)

Pov.Lena

Zbliżał się czas wyjazdu wiec stwierdziłam, że czas sie pakować. Wziełam ciuchy,buty,kosmetyki i naszyjnik a i jeszcze broń. Wyszłam powiedzieć Elrondowi,że wyruszam.

-Elrondzie. Wyruszam w droge. Dziekuje za wszystko.-powiedziałam do Elronda.

-Nie masz za co drogie dziecko-powiedział i przytulił mnie. Odwzajemniłam uścisk. Po chwili dodał- dam ci najlepszego kuca oraz pożywienie i picie.

-Bardzo dziekuje-powiedziałam odzchodząc w strone stajni.

Musiałam się jeszcze szybko w coś przebrać,ponieważ gdy szłam po kuca wpadłam w błoto.Ja to mam szczęście.

Ubrałam to:

Wiem,że sukienki nie są na takie wyprawy,ale ja zawsze sie tak ubieram

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wiem,że sukienki nie są na takie wyprawy,ale ja zawsze sie tak ubieram. Chociaż na tą podróż mam więcej spodni. No ale kobieta zmienną jest. Założyłam jeszcze szybko mój naszyjnik i wyszłam. Zostały mi dwie osoby do pożegnania.

-Arwena? Jesteś tam?-zapytałam podchodząc do drzwi.

-Nie przeszkadzaj mi. Jestem z Aragornem.- odpowiedziała arogancko.

-To do zobaczenia za kilka lat!-odkrzyknęłam a drzwi szybko się otworzyły i stała w nich Arwena w szlafroku.

-Wyjeżdżasz?-zapytała bliska płaczu.

-Tak,ale nie obejrzysz się i wróce-powiedziałam i przytuliłam ją- Ej, nie płacz.-wytarłam jej łze,która spływała po policzku.

-Kocham Cie! Jesteś dla mnie jak siostra.

-Ty dla mnie też.

Następnie poszłam do pokoju mojej siostry.

-Moge wejść?-zapytałam

-Nie.-odpowiedziała. Co oni tacy markotni dziś.

-Adelajda.... Wyjeżdżam i nie wiem kiedy wróce. Moge wejść?

-Tak.

-Bede tesknić-powiedziałam otwierając drzwi. Odrazu zostałam zaatakowana uściskiem mojej siostry.

-Ja też. Uważaj na siebie. Kocham cię.

-Ja ciebie też.-powiedziałam i wyszłam kierując sié w strone stajni.

Biały diamentOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz