---Arda'dan---
Kaan'la beraber çiğköfte için malzeme almaya çıkmıştık.Ama aklım hala Mercan'daydı,geri mi?dönmüştü,bu kadar yıl sonra?
Markete acı bölümüne giden Kaan'a seslendim
''Ne zaman söyleyeceksin Buğra'ya''dedim acılara bakan arda umursamıyormuş gibi
''Neyi?''diye sordu gözlerini devirdim
''Oğlum sende malzaymır başlangıcı falan mı var? sen gayet biliyorsun ne olduğunu''dedim
Buğra'dan bir şeyler saklamayı sevmiyordum ve strese girmiştim sivilcem çıkacaktı yahu!
Umursamayan Kaan'a yaklaşıp düşündüklerimi dile getirdim
''Buğra'dan bir şeyler saklamayı sevmiyorum Kaan,onu geçtim yıllardır içinde tutuyorsun be oğlum! belki o gün sizi duymasaydı-m''
lafımı kesti..
''Bugün söylemeye çalışıcam arda zorlama, uzatma''diyerek geçiştirmeye çalıştı sinek kovalıyor sanki malak sinirlenip
''Aptalsın!''dedim ona bakarak çok şükür ki etrafta kimse yoktu şaşıran Kaan tam ağzını açmıştı ki devam ettim
''Aptalsın,sizi düşünüyorum,Buğra öğrenince nolucak sanıyorsun 'vay kardeşim iyiki saklamışsın bu kadar yıl ' demesini falan mı? bir kerede tınlayın ulan beni takmanız için anten mi?olayım.Peki ya sen?Yıllardır içinde tutuyorsun Kaan kendine gel artık!''
Diye bağırdım elindeki acıyla salçayı yere fırlattı
''Ulan sen nereden bileceksin severken sevilmemek ne demek?''kahkaha attı
''En azından ben Buğra üzülmesin diye saklıyorum da sen de şu şımarık tavrının arkasından bir çık artık ne sanıyorsun mutlu göründüğünü falan mı?''
konuşmak için ağzımı açtım lafımı kesti
''Aslında sende haklısın''dedi dikkatlice baktım güldü
''Seni annen sevmemiş ne bekliyorum ki senden anlayış mı?''dedi sustu geri çekildim.
İşte bu ağırdı istediğini söylerse söylesin kırılmazdım,kaşınmıştım çünkü ama bu ağır gelmişti işte, oradan arkama bakmadan hızlıca kaçtım.
''Öyle demek istemedim!!! ARDAA!''diye bağırışlarını umursamadım,haklıydı.
Beni annem bile sevmemişti...
---Buğra'dan---
''Nerede kaldı bunlar?''diye söylendim salonda oradan oraya koşturuyordum.
Köpeğe baktım Arda karnını doyurmuştur umarım diye düşündüm ama doyurmadığını bildiğimden Arda'nın odasına gittim.
Kapının arkasında olan köpek mamasını aldım ve ağzını açmaya çalıştım.Açamayınca dişlerimle açtım,ağzıma kötü bir tat gelince dilimi ısırdım.
Köpek için mama kabını almamıştır diyerek elimdeki köpek mamasıyla mutfağa koşturdum. 2 tane tabak alıp birinin içine mamayı doldurdum diğerine de su doldurup tabakları elime alıp salona götürdüm köpeği sevip önüne koydum acıkmış olmalı ki adeta saldırmıştı.
''Batırma buraları tamam mı?''diyerek gülümsedim birkaç saniye cevap vermesini bekledim ve kendime deli diyerek ayağa kalktım.Telefonum çalınca koltuğum üzerinden telefonumu aldım,Arda arıyordu.
Hızlıca açtım
''Aga başka zaman yaparız çiğköfteyi,babam çağırdı da''dedi sesi kötü geliyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3+1
Teen FictionBabaannem ''Küçüklük dostların Allah'dan sana en özel hatıralarından bir armağandır''der hep benimde Allah'ın bana armağan ettiği futbol oynarken dizimizi yaralayıp,kabuk bağlamasını istemek yerine sürekli o kabuğu kanata kanata acı çekerken birbir...