***Arda'dan***
Kahvaltı masasına bir bakış attıktan sonra bizimkileri uyandırmaya gittim Buğra biraz daha uyusun diyerek Kaan'ın odasına daldım.Daha doğrusu Kaan'ın üstüne atladım da denebilir.
''Ulan Arda çekil tepemden ''gözünü ovalayarak aynı anda benim kafamı tutup çekince boğuk çıkan sesimle
''KOON MOLMOSOĞN BOROKSONO ''diye bağırdım.beni adeta ayağıyla tepikleyip yere fırlattığında
''Buğra iyimi?''dedi.Kolumu ovadıkdan sonra, kafamı sallayarak
''Bilmiyorum ki uyandırmaya korktum ''dedim.Ayağa kalkan Kaan'ı takip ettim.Buğra'nın odasının kapısının önüne gelince
''Gir ''diyen Kaan'a Tek kaşımı kaldırıp
''Götün yiyorsa sen gir ''dedim sonrada götüme bakıp
''Bende o göt yok''diyerek sırıttım.Gözlerini devirerek kapıyı açan Kaan içeri girerken bende girmeye hazırlanıyordum ki Kaan bağırarak yanıma geldi.
''Ulan Buğra nerede?!''anlamayarak ona baktım.
''Ne demek nerede oğlum orada uyuyor işte''kafama vuran Kaan
''Mal mısın ulan yemiş bizi gitmiş aramaya bizsiz işte''inanamayarak içeriye daldım.Yatağın üstündeki yastığı görmemle bir küfür savurdum.
''Ulan siktir''diye bağırıp Kaan'ın yanına gittim.
''Silahı aldı mı dolaptan''
''Ne silah-Hassiktir''diyerek yatağın arkasında ki kasaya koştu.Kasanın şifresini girdiğinde bana bakarak açtı.
''İşte şimdi sıçtık''
''Ulan silah birde ruhsatsız ara Buğra'yı hemen''diye bağıran Kaan'la salona koşup, telefonumu aldım.Ne kadar süre çaldığını,aradığımı bilmiyordum ama açmadı,telefonumu koltuğa fırlattım.
''Napıcaz ulan biz şimdi?''diyerek duvara tekme atan Kaan'a
''Nasıl inandık biz uyuyacağına ulan Allah kahretsin kız kardeşi, öz olmasada kız kardeşi kaçırıldı! ulan rahat duracağına nasıl inandık biz?''dedim ve ekledim.
''Bu sefer gerçekten de sıçtık Kaan''kapının çalmasıyla Kaan'a baktım içimden 'Umarım Buğradır' diye geçirirken, Kaan kapıyı açmak için kapıya koştu.
***Buğra'dan***
Saat kaçtan beridir sokaklarda gezindiğimi bilmiyordum.Melis şuan o şerefsizin yanındaydı ve bu içimi öyle kemiriyordu ki.
Telefon birkaç kez çaldıkdan sonra arayanın Arda olduğunu görmemle içimde bir burukluk oldu.
Şuan kendilerini suçladıklarından o kadar emindim ki.
Telefonum bir kez daha titreyince Arda olduğunu düşüp açmayacaktım ki bir an belki Melis'ten haber olabilir diyerek telefonu cebimden alıp,mesajımı açtım.
Yabancı numaradandı.
08:10:Özledin mi kardeşini? bence biraz daha çabalarsan bizi bulabilirsin.
Aldığım nefesler git gide hızlanırken direk parmaklarımı telefona götürdüm.
08:10:Bana bak orospu çocuğu kimsin nesin bilmiyorum ama ne istiyorsan gel beni al onunla zorun ne ulan?
Mesajı yolladığımda,telefona bakmaya devam ettim.Engelledi diye düşünürken telefon bir daha titredi.
08:10:Ben de sana böyle yalvarmıştım biliyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3+1
Teen FictionBabaannem ''Küçüklük dostların Allah'dan sana en özel hatıralarından bir armağandır''der hep benimde Allah'ın bana armağan ettiği futbol oynarken dizimizi yaralayıp,kabuk bağlamasını istemek yerine sürekli o kabuğu kanata kanata acı çekerken birbir...