BÖLÜM 1: MİSKET

272 30 56
                                    

''Ulan Arda ulan Arda'' diye bağırdım tuvaletten gelen sesle dahada sinirlenerek koşuşturmaya başladım tuvaletin kapısına bir tekme savurdum.

''Ulan çıksana fosil mi döküyon? Fırlatıcam bacaklarından ulan 1 yıllık tuvaletini bir günde yaptın çıksana olum Kaan'ı yolladım sen başladın.''

''Aga napayım bugün kaanaşkımın doğum günü biliyorsun heyecanlanınca dahada çişim geliyoğğ!!! '' diye tuvaletin içinden bağıran Arda'ya bir sabır çekip ''Olum çocuk doğum gününü unuttuk sanıyor görmedin mi? Sabah yüzünü sürpriz yapmak istemesem 'Gel lan buraya unutur muyuz?' diye bağıracaktım zor tuttum kendimi. Hadi çık oğlum daha gelen olacak pastayı almaya gidicem bir boka yara da balon falan şişir Kaan'ı anneannesinin yanına kışkışladım annesini de tembihledim yollamayacak yanımıza ama zamanımız kısıtlı hadi! '' diye söylendim ne kadar çok konuştuğumu fark edince derin bir nefes verdim.

''Olum ben napıyorum yarıyorum ya bir boka.'' gözlerimi devirip kapıya bir tekme savurdum.

''Tamam oğluşum kızma git sen pastayı almaya profiterollüğ poğaçam benim. Ben şişiricem balonları''

''Şişirmezsen götünden nefes aldırırım götünle şişirirsin bak''

''Tamam aşkığğm!!'' diyen Arda'ya bir sabır çektim ve tuvaletin önünden ayrıldım. Askılıkdan evin anahtarlarını alıp montumu giydim.Dış kapıyı Arda anlasın diye hızla kapatıp, ayakkabılarımı giydim. Merdivenlerden inerken bugünün güzel geçmesini diledim hiçbir şeyin mahvolmamasını diledim, yani umarım.

Dışarı çıktığımda esen rüzgar beni biraz titretince biraz daha montuma sarıldım pastayı sipariş ettiğim yere doğru ilerlemeye başladım içimde kötü bir his vardı fakat bunu es geçtim.

Pastacıya geldiğimde içeriye girdim.İçeride ki koku üzerime sinerken buraya sık sık gelmeyi düşündüm ilerledikten sonra sipariş verdiğim adamı görünce ''Ben pasta sipariş vermiştim de''dedim.

''Buğra Altın değil mi?"diye sordu kafamı hafifçe salladım.

Adam etrafına bakıp birisine seslendi.Telefonumun titrediğini hissedince gelen mesajlara baktım.

GRUP-- BAS GAZAĞĞ BUĞRAĞĞĞ

Kaan-12.02: Oğlum Allah'ınız aşkına biriniz beni kurtarsın annem sarmaları boğazıma boğazıma düğümlüyor neredesiniz ulan siz?

Arda-12.02: OH Mesude anama bak be!  bende istiyorum söyle ona.Oğlum napıcaz az fingirdeştik Buğraşkımla sen gidince.

Kaan-12:03: Gaymisiniz? ben ne diyorum size sarmaları çiğnemeden, çiğnemeden yutuyorum. Midemin derinliklerinde ki beyaz atlı prensesim sarmalara tırmana tırmana burnumdan çıkıcak diyorum! bırakmıyor kadın resmen siz gelirseniz bırakır hadi be ulan gelin kurtarın.

Arda-12:03:Ok yay bay gömdüm say cnm.s

Kaan'ın şuan sinirden kudurduğunu hissedip dahada güldüm sonra cevap vermeyi zihnime kazıyarak bana seslenen kız sesine baktım.

''Buyrun efendim! ''diyerek uzattığı pastaya baktım kızı inceleme fırsatı bulamadan telefon tekrar titredi aceleyle elinden pastayı aldım.Ücreti daha önceden Arda'yla beraber verdiğimiz aklıma gelince ''İyi günler '' diyerek oradan ayrıldım.

Dışarı çıkınca karşımdaki banka oturup pastayı da yanıma koydum. Kaan'ın doğum gününe gelicek kişilerle kurduğumuz whatsapp grubu aklıma gelince hemen telefonu açtım.

Ben-12:05: Beyler Bayanlar saat iki gibi eve gelirsiniz ,hadi öptüm cansınız!

yazarak hemen çıktım bizim delilerle olan gruba girdim.

3+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin