---Buğra'dan ---
''Nuray?''üçümüzün aynı anda bağırmasıyla irkilen Nuray
''Yanlış bir zaman da mı? geldim''diyerek Arda'ya baktı Arda doğrularak gülümsedi.
''Yok canıım ne yanlış zamanı ''diyen Arda'ya Kaan'la beraber bir bakış attık.Kaan Nuray'a pis bir bakış atıp
''Çiçeği sen mi?aldın''dedi bende çiçeği göstererek
''Aynen sen mi? aldın''dedim sesim fazla kötü çıkmış olmalı ki gözlerini büyülterek bakan Nuray,
''Evet''dedi
''Kötü bir şey mi? yaptım''diyerek bakan bize bakan Nuray'a anlam veremedim ensemi kaşıdım.Kaan araya girip notu gösterdi.
''M harfi ne alaka ulan o zaman?''diye bağırdı Arda araya girip
''Bir daha sakın bağırayım deme. Kendi hatanı kendinde ara!''diye bağırdı. Ne hatası?Kaan'ı geri çektim.Notu okuyan Nuray
''Bu notu ben yazmadım''dedi.Masaya tekme atan Kaan'a baktım.Nuray korkmuş olmalı ki
''Ben gideyim o zaman ''dedi Arda bana baktı.Derin nefes aldım.
''Sen kal ziyarete gelmişsin biz çıkalım''Dedim.Bana inanamıyormuş gibi bakan Kaan'ı kolundan tuttum.Sinirlerimi bozan Kaan'ı dışarı adeta fırlattım.
''Zorun ne oğlum senin?!''diyerek bağırdım saçını çeken Kaan bir şey söylemedi.
''İçeride ne hatasından bahsetti Arda?Ben demedim mi? ulan size saklamayın bir şey benden diye?'' yüzünü ovaladı.
''Ayrıca Mercan'ın gelmesinden niye bu kadar korkuyorsun ki?''dedim gözlerimi kısarak.
''Gelirse nolucak?''diye itledim
''Sevmiyor muydun?ulan sen onu''diye bağırarak daha da itledim bir şey demedi etrafdakilerin bize bakması umrumda değildi.
''Söylesene oğlum ''diye bağırdım. Daha da itledim
''Ne saklıyorsunuz benden?''yere baktı çenesini tuttum.
''İndirme ulan yüzünü gözüme bak.!Ne saklıyorsunuz benden!''
birşey demedi.Bıraktım yakasını.
''Yazık ulan.Ne ara bu kadar kötü olduk biz senle Kaan?Ulan birbirimizle umutlarımızı,hayallerimizi paylaştık!''yerden kafasını kaldırmadı.
''Bakma yere''Dedim
''Eğme Kafanı kimseye oğlum.''dedim gözünü gözlerime dikti.Yüzünü tekrar ovaladı.
''Şimdi söyle ne saklıyorsunuz benden?''diye bağırdım yandan bir hemşire geldi.
''Beyefendi biraz sessiz olun lütfen.Burası bir hastane!''diye söylenen hemşireye baktım.
''Tamam konuşacak bir şey kalmadı zaten''diyerek geri adım attım.Konuşmalıydı tanıdığım Kaan gitmeme izin vermezdi.Ama izin verdi ve işte ben o zaman anladım Kaan'ın nasıl değiştiğini...
Ulan bu kadar saklanılacak önemli ne olabilir?
---Arda'dan---
Kaç dakikadır sessiz sessiz birbirimize bakıyorduk.Ulan resmen göte giren şemsiye gibiyim bir türlü açılamıyorum kıza!
Sessizliği bozan Nuray oldu.
''Daha daha nasılsın''Dedi bu kaçıncı soruşun be yavrum?
''Bir daha sorarsan kendimi öldürücem''dedim güldü.Yarabbi o insansa ben neyim? diye sordum kendime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3+1
Teen FictionBabaannem ''Küçüklük dostların Allah'dan sana en özel hatıralarından bir armağandır''der hep benimde Allah'ın bana armağan ettiği futbol oynarken dizimizi yaralayıp,kabuk bağlamasını istemek yerine sürekli o kabuğu kanata kanata acı çekerken birbir...