Bölüm 6:Kezzap'la Mayonez

70 8 16
                                    

---Arda'dan---

''Lan oğlum noldu?''diye halıya bakan Buğra'ya bağırdım.

''Al işte iyi bok yedin Arda! inine indi çocuğun ulan''diye bağıran Kaan'a baktım.

''Ne var ayol naptım?!''dedim.sonra ayağa kalkıp Buğra'yı sarstım.Tepki vermeyen Buğra'yla daha da korkup

''Ulan iyi bok yedin Kaan yapıcağın işi sikeyim''Dedim.Bana ''Şaka mı yapıyorsun?''gibi bakan Kaan

''Ulan pezevenk pat diye söyleyen sensin''diyerek kafama vurdu.omzuma umursamazmış gibi sallayıp,Buğra'nın halıya bakan gözlerine ellerimi salladım.Gözünü bile kırpmadı.

''Haydi ulan,Bizans bile böyle çökmedi!''

''Ulan ne bizansı çocuk gitti çocuk!''diyerek Buğra'yı sarstı.

''Dur dur bir Ayetel Kursi okurum nasıl düzelecek şimdi''çenesini sıkan Kaan Buğra'yı sarsmaya devam etti.

''Hadi be oğlum ben bile öğrendiğimde böyle şoka girmedim!''

''Kanka Ayetel Kursi'de Allahu Ekber mi diyoruz? Bismillah mı?''

Sabır çekerek bakan Kaan'a, Ayetel Kursi'yi okuyup ikisine de tükürdüm.

''Ulan yüzümü yıkadın şerefsiz!''diyerek yüzünü silip Buğra'yı sarstı.

''Aha valla bunda da tepki yok! KOMŞULAARRR GİTTİ ÇOCUK GİTTTİİ!!''diyerek dizime vurmaya başladım.

''Ulan Arda şurdan sürahide ki suyu getir.Görende karıya kaçtı sanacak''

Sürahiye koşturup,kapağını açtığım gibi Buğra'ya fırlattım.Yerinden sıçrayan Buğra'yla bir şükür çektim ki sürahi elimden kaydı.

AHA KALKIN CENAZE NAMAZINA!

''Ulan napıyorsun? Ah kafam!''diyerek Kaan bağırmaya başladı.Buğrada afallayarak bize bakıyordu.Kafasına dokunan Kaan

''Arda senin elinin ayarını sikeyim kardeşim kafamı yardın''diye bağırarak tuvalete koştu.Ulan sert gitti bir de.Ama Kaan taş gibi çocuktur bir şey olmaz.Buğra'nın yanına oturdum.

''Ulan dangalak kendine gel!''diyerek kafasına vurdum.bana bakan Buğra kendisini göstererek

''Beni?''dedi gözlerimi devirdim

''Heee seni''

''Beni?''nefesimi hızla verdim.

''Ulan seni!''diye bağırdım.

''Mercan?''dedi kendisini bir daha göstererek.

''Beni?''yok Bihter'ini

''Yok ulan ebeni''diyerek hafif bir tokat attım.

''Ulan kendine gel salak!''diye bağırdım.

''Ulan Kaan çok üzülmüştür!nerede?''Ah sııpaydim benim hala Kaan'ı düşünüyor.

''Kör müsün? oğlum sen kafasına sürahi fırlattım ya tuvalette''dedim gözlerini kocaman açıp bana baktı.

''Salak mısın?çocuk sen?!''bir an yaram sızladı ama umursamayıp tavana baktım.

''Kaan!''diyerek Kaan'a seslendi.Kafasına tuta tuta gelen Kaan'a bakınca bir gülme isteği geldi.Buğra dirseğiyle vurunca ağzımı tuttum.

''Gel bakayım kafana''dedi Kaan kafasını tutmayı bırakıp

''Yok bir şey sıyırdı zaten''dedi bana ölümcül bakışlar atarak.

''Yoo baya headshot kafana geldi kardeşim''dedim.Elini kafasından çekip yerde ki yastığı ayağıyla bana fırlattı.

3+1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin