College boy

78 5 18
                                    

College boy av @mycupcakesweets

Cover: 4/10 tkr inte om den för den e så classic men man fattar ju vad den handlar om direkt. En badboy och  antingen en good girl elr en bitchig girl bara. Och de faller för varandra medan de bråkar och retar varandra. Duhhh.
I'm sorry but jag gillar inte omslaget pga att han ser skitgammal ut och aa det är en bild med ett filter bara och ingen sån affekt och så vidare(ändå tkr jag den e för redigerad)

Idea:
1/10
Hjälp, känner mig som självaste...Voldemort, elr någon annan ond.
Men tillbaka till ämnet;
Den e sååååå classic och jag hatar verkligen classic books och älskar sådana som hittar sin egen väg och viker av från normerna.
Men som sagt har du bara ett kapitel ute och jag vet ju inte om du tänkt ha något speciellt i din bok men som det verkar så är den vääldigt classic. But... Who knows?
(btw det finns regler att man inte delar in tjejer och killar i samma rum pga att man inte vill att de.. Hittar på något.(you know what I mean) .. Undantag: homosexuella osv. Men vet inte hur bisexuella gör.. De kke har ett eget rum?? No idea, hehe

Your writing: 6/10
Gillar väl typ hur du uttrycker dig men det finns flera grammatik fel och  visa meningar går inte ihop alls.

Book name:
8/10
Bra för att den inte är som de andra namnen: badboy elr goodgirl.
Namnet fångar i alla fall mitt intresse och det e pooooositivt.(men den är ändå inte fullpott)

The text before:
6/10
Man fattar direkt vad boken handlar om vilket är själva meningen med texten men ofc ska det låta bra vilket den också delvis gjorde. Men en sak som förstörde var att du skrev frågorna som:
Vad kommer hända? Få reda mer i boken!
Jag menar, man kan tänka dem frågorna själv i huvudet. Och texten var väldigt kort så hade gärna velat se lite mer.

25/50

Bra i stora drag men finns alltid negativa saker som jag (tyvärr) upptäcker lättare.
Jo och btw:
Din förra bok jag bedömde :;

Din omslag har blivit så mycket bättre(9,5/10 elr 10/10)

Heja påååå! Tycker verkligen att du ska fortsätta skriva för du kommer nog bli bättre med tiden liksom som alla andra.
( Jag var skiiiiitdålig på att skriva när jag börja med wattpad  men nu e jag helt okej bra såatt man förbättras ju mer man läser också och ser hur andra uttrycker sig)

Krammmisar🎉🎊💗

Book rates Where stories live. Discover now