Gone O.R

18 4 0
                                    

Gone O.R.   Av: @arguegurl

Cover: 5/10
Acceptabel men ganska tråkig. Det är ju bara en vanlig bild med text. Ser inte så värst proffsig ut.
Fångar kanske andras intresse men inte mitt.

Idea: 3/10
Jättevanlig idè och även om det känns för mig att du försökt vika av från normerna när han blev kidnappad så tycker inte jag du lyckats. Nämligen gör alla det enligt mig när dem försöker hitta på något nytt. Och alla verkar komma på samma sak. Kidnappning, våldtagning, kärlek vid först ögonkastet ock sådant.
Och en till grej.. Vem skulle någonsin i hela världen framföra en låt till en ny kompis man träffat en gång? Noone.
Alltså är boken en aning orimlig.
Även när hon stod vid dörren och en man kom ut och sa "bossen" till henne direkt. Vem gör ens så? Ingen. Ingen kallar en helt random person för boss, särskilt när dem låter annorlunda på rösten. Menar, vem som helst hade kunnat vara utanför så kidnappare är mycket mer smartare än det du verkar utge. Också orimligt.

Writing: 5/10
Acceptabel men inte tillräckligt detaljrik och har även för lite med djup. Får mig tyvärr inte att vilja läsa vidare.

Bookname: 7/10
Bra men tycker inte den ska få fullpott. Fångar inte mitt intresse eftersom jag inte är ett fan av någon av dem. Tycker dem e överskattade, vet inte ens hur dem ser ut för tkr inte de förtjänar att jag ska ta reda på saker om dem.

Text before :
1/10
Står ju en mening ("lyckliga slut existerar bara i sagor")
som jag ser överallt i alla böckers beskrivningar men ändå slutar alla dem böckerna lyckligt vilket jag rent ut sagt hatar. Hatar lyckliga slut och det är därför folk brukar säga att mina böcker är så annorlunda eftersom dem inte slutar som andra.

21/50
Observera att den inte är slut än så den kanske blir bättre, kommer tyvärr inte fortsätta läsa den dock.

Book rates Where stories live. Discover now