Pennan, min andra mun

13 1 6
                                    

Pennan, min andra mun
Av: Creative_Pandi
Omslag:
0/10
Tycker inte den var bra, fångar inte intresse och ger intryck på oseriöshet (om det nu är ett ord)
Förlåt men tycker liksom inte det är snyggt skrivet heller och det liksom är taget från sidan som gör att man inte ser exakt vad pennan är för något (jag trodde seriöst det var en kuk men det kanske bara jag och min dåliga syn samt mina misstolkningar)

Idé:
2/10
Jag gillar ju verkligen ovanligheter och tycker inte detta var något sånt. Det är en ganska vanlig idé (kanske av en anledning dock)
Sen gillar jag ändå jag 'in my head' böcker. Men då tycker jag de ska vara uttryckt i fina ord och elegant och så vidare (lite mer poetiskt) för min smak.
Detta var mer om allt och inget. Mest inget. Och jag undrar om folk verkligen intresserar sig för sånt?

Skrivning:
3/10
För dåligt formulerat för att få bättre betyg.
Kanske bara är jag som är lite trögfattad?
Tycker liksom det saknar någon poäng med hela skrivningen. Skapa djupa i det viktiga och låt varje kapitel handla om en sak som du beskriver noga och gör fin och där du trycker in dina egna känslor/tankar/händelser på.

Boknamn:
6/10
Fattade en sekund efter meningen med namnet. Gillar det till viss del, men med omslaget känns det sådär.

Texten innan boken(baksidan ish):
1/10
Ordet orddiareé är väl ingen höjdare?
Du förklarar omslaget och så men ärligt en svart bild tkr jag vore bättre. Håller du på att göra ett omslag själv eller väntar du på att få den gjord av någon annan?
Om du vill så kan du alltid kika in på min : bookcovers
Och se om du hittar något som passar dig i smaken eller om du vill önska en ny helt enkelt:)

Allt som allt
12/50

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Book rates Where stories live. Discover now