Hate - F. S

44 4 6
                                    

Hate - F. S av @arguegurl

Cover : 7/10
Den är egentligen en bild från Google som kanske blivit lite redigerad och sen satt dit text på. Men jag gillar ändå enkelheten i det. Enkelt men uttrycksfullt. (ja, nu bytte du bild... Och den är lite sämre enligt mig fast ändå gillar jag den kanske mer bara pga att den inte är värsta tumblr som alla andras. Jag gillar när något är nytt.) du får samma betyg där iaf.

Idea: 2,5/10
Den är classic och därför får du tyvärr inte så mycket poäng. Dock får du poäng bara för att jag gillar den. Vet att jag säger emot mig själv och jag hatar verkligen classic books, men jag gillar denna trots det klassiska.
(och snälla du; Hon undrar om hon varit otrogen men vafan hon blev våldtagen och ALLA fattar ju att det inte räknas som om man är otrogen mot sin tjej elr kille. Så skriv absolut inte att hon är så himla korkad att hon på riktigt tror att hon varit otrogen mot honom och därför inte vågar säga för att hon tror Felix ska bli sur för det.. Visst hon kan vara rädd och därför inte säga men isf ska hon vara rädd för den personen som våldtog henne. Ta snälla bort sista frågan i senaste kapitlet "Var jag otrogen mot Felix?" den förstör bara)

Och en till sak: Det där om att han behövde låtsas vara hennes pojkvän var ju helt onödigt, han kunde ju sagt att han var hennes vän och skojade medan hon sov och målade på hennes arm. Ändå tycker jag om att dem låtsas(fast de pratar som om dem e ihop på sms, fast de bara skulle låtsas framför folk???) Vet inte.. Du kanske kan lägga till att hon frågar honom och han inte kan säga att de bara var vänner och han kke sen säger att dem aldrig skulle tro på det isf. Skriv något som gör att det verkar vettigt att de Måste låtsas vara ihop och det inte finns något annat alternativ.

Writing: 7/10
Du skriver på ett bra och uttrycktsfullt sätt. I början tyckte jag däremot du uttryckte dig väldigt dåligt och annorlunda. Men när man läser mer så kommer man in i det och gillar det. Dock har du ibland missat punkter eller komma tecken. Och du har aldrig typ en ny styckrad (elr va heter de ens?)

Book name: 5/10 Namnet är acceptabelt och fångar säkert fleras intressen MEN, jag fattar inte riktigt. vem hatar hon? Visst hatar hon några men det är ju inte det berättelsen handlar om och namnet ska ju sammanfatta vad boken handlar om så... Ja.

The text before:
5/10
Acceptabel eftersom den fångar (antagligen) folks intressen men den är lite kort och jag tycker ändå att du sammanfattar ganska dåligt ändå vad den handlar om Eftersom att boken inte handlar om (än så länge, den är ju inte färdigskriven så vet ju inte exakt allt) att folk slår /sparkar henne. Visst det händer men snälla, den är inte handlingen.

26,5/50

Jag kommer verkligen att fortsätta läsa boken isf❤😍😘

Book rates Where stories live. Discover now