Μάνα:Νάνση! Ξύπνα θα αργήσεις την πρώτη μερα και μετά θα σου γίνει συνήθεια!
Σύρθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο μπανιο. Έκανα ένα γρήγορο ντούζ, έκανα τα μαλλιά μου, έβαλα μάσκαρα και πήγα να ντυθώ. Έβαλα ένα τζιν μάυρο με σκισίματα και ένα ρόζ μπλουζάκι, πήρα τσαντα, κινητό και λεφτά και κατέβηκα κάτω.
Ναι ζώ ακόμα με την μάνα μου αν και είμαι 19-.- γιατί δεν έχω δουλειά ή λεφτά για να μπορέσω να μείνω μόνη μου. Όταν κατέβηκα κάτω είδα τον αδερφό μου, ναι έχω έναν αδερφό 2 χρονια μικρότερο που χόμπι του είναι να μου σπάει τα νέυρα τον λένε δημήτρη.
Δ:καλημέρα βλαμμένο
Ε:καλημέρα μαλακισμένο
Μανα:να χαρώ εγω αγάπες πρωί-πρωί, Νάνση κάτσε να φάς.
Ε:δεν θέλω.
Βγήκα από το σπίτι και μπήκα στο αμάξι μου, είδα την ώρα 8:30 και το μάθημα αρχίζει 11 έχω χρόνο. Άφησα τα πράγματα μου στην θέση του συνοδηγού, έβαλα μπρος και έφυγα. Η σχολή είναι15' με το αμάξι. Όταν έφτασα πάρκαρα στο πάρκιν. Μόλις βγήκα από το αμάξι τον είδα. Ήταν καστανός με πράσινα μάτια, τατουάζ στο αριστερό χέρι, γυμνασμένο σώμα και γωνίες στο πρόσωπο. Πέρασα από δίπλα του και μύρισα το υπέροχο άρωμα του.
Προχώρησα προς την καντίνα και σκάναρα τον χώρο. Χμ δεν είναι και τίποτα σπουδαίο, παγκάκια με τραπεζάκια και μια καντίνα μόνο. Παντού παρέες κοριτσιών, αγοριών και μεικτές. Προσπάθησα να βρω κάποιον γνωστό για να μην καθίσω και μόνη μου. Το μάτι μου έπεσε πάνω σε μία μικροκαμωμένη κοπέλα, ξανθια με τούφες μαλλιών μώβ. Η Τατιάνα. Χα βγήκα παρέα τελικά. Πήγα στην καντίνα και πήρα καφέ και πήγα στην τατιάνα. Την τρόμαξα προφανώς γιατί ήταν απορροφημένη στο κινητό της.
Τα: ΟΠ ΝΑΝΣΗ? Δεν το πιστεύω, πόσο καιρό έχω να σε δώ ρε? Από την β΄λυκείου! Πω ρε συ ομόρφυνες,ψήλοσες, αδυνάτησες, έβαψες τα μαλλιά σου? Τέλεια σου πάνε πολύ!
Όσο η Τατιάνα φλιαρούσε με τις γνωστές κολακίες που κάνει πάντα, εγώ έιχα καρφώσει το βλέμμα μου στο αγόρι που είδα πρίν λίγο έξω, έμπαινε στον χώρο με την παρέα του που ήταν 5 αγόρια εξίσου ίδιου στυλ με αυτόν και 2 ξανθές κοπέλες ντυμένες σαν πόρνες και σοβαντισμένες από το make up.
Τα:Γή καλεί Νάνση ακούει? Τι σκέφτεσαι μωρή? Πως πάει με τον Γιώργο ακόμα μαζί είστε?
Ε:ποιος είναι αυτός?
Η τατιάνα έιναι ένα χρόνο μεγαλύτερη οπότε λογικά θα τον ξέρει
Τα:ποιος αυτός? Ο Τεο? Το μανάρι? Τι έγινε μικρό σαρέσει?
Ε:σςςςςς σκάσε απλά μου κίνησε το ενδιαφέρον, πόσο είναι?
Τα:άτσα καψούρα το σκατό, τελειόφοιτος, δεν έχω ακούσει και τις καλύτερες φήμες, δεν είναι για σένα αυτός άστον, θα σε κοροϊδέψει
Ε:εε ριλάξ δεν είπα τίποτα άραξε απλά έχει ωραία μάτια
Μία κοπέλα ήρθε και αγκάλιασε την Τατιάνα, ήταν ψηλή κοκκινόμαλλα με σκουλαρίκι στην μύτη
Τα:Ζοζεφίνα από εδώ μια παλιά μου φίλη από το λύκειο την λένε Νάνση και της αρέσει ο....
Ε:ΣΚΑΣΕ!
Χτύπησα το στο τραπέζι και όλοι γύρισαν προς το μέρος μας....
Ζ: χαλάρωσε. Ο Τεο σωστά? Και σε ποια δεν αρέσει αυτός ο κούκλος?
Ε: δεν μαρέσει απλα.....
Τα:απλά καψουρεύτηκε!
Ζ: Τάτι πάμε? Πήγε 9:30 πρέπει να μπούμε
Τα: νταξεί σε χαιρετώ μικρό τα λέμε
Ε: ναι μπάυ
Καθόμουν με το κινητό και τα ακουστικά και άκουγα κλασική ρόκ, για κάποιο λόγο με χαλαρώνει, μέχρι που τον είδα να έρχεται προς το μέρος μου........
ΤΑΡΑΤΑΡΑΤΑΡΑΤΑΡΑΤΑΡΑ ΕΜ ΝΑΙ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΤ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΟΧΙ ΓΡΑΨΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΝ ΓΝΏΜΗ ΣΑΣ <3
YOU ARE READING
Εθισμός #1
FantasyΑυτός, ενα αγόρι με βεβαρυμένο παρελθόν ψάχνει καταφύγει. Είναι σκληρός, κακομεταχειρίζεται τις κοπέλες και τις βλέπει σαν σεξουαλικά αντικειμενα και μονο, θα αλλάξει κάτι όταν η Νανση μια όμορφη κοπελα με καλη καρδιά εμφανιστεί στην ζωή του? Μήπως...