Ξυπνησα και είδα την ωρα 5:30πμ πωωω, ανακάθισα στο κραβάτι και σκάναρα τον χώρο, δεν το ήξερα αυτό το μέρος, που ημουν? Σηκώθηκα και είχα υπερβολικό πονοκέφαλο. Προχώρησα και άνοιξα την ξένη πόρτα και βγήκα σε έναν χώρο που μάλλον ήταν σαλόνι. Ειδα κάποιον να κοιμάται. Πηγα κοντά και είδα τον Τεο. ΟΜΓ ΗΜΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ? Πήρα την τσάντα μου και προσπάθησα να φύγω όσο πιο αθόρυβα μπορούσα.Βγήκα έξω και μπήκα στον ασανσέρ, με είδα στον καθρέφτη, πωωω τα χάλια μου είχα ξανα, τα μαλλία ανάκατα και η μάσκαρα είχε φτάσει στα μάγουλα. Εφτασα στο ισόγειο και βγήκα έξω,ο κρύος αέρας με χτύπησε στο πρόσωπο και ανατρίχιασα, έψαξα για το αμάξι μου, δεν θυμόμουν τίποτα από χθές, προσπάθησα να οργανώσω τις σκέψεις μου,θυμήθικα το κλάμπ και μετά κενό.... Έψαξά γύρο στην περιοχή και θυμήθηκα ότι το είχα αφήσει έξω από το κλάμπ.Πήγα στο κλάμπ και το βρήκα, μπήκα μέσα και έβαλα μπρώς. Μετά από 20' έφτασα σπίτι, μπήκα μέσα και πήγα στο δωμάτιο του Δημήτρη. Κοιμότανε.
Ε:Δημήτρη...
Δ:μμμ
Ε:ξύπνα λίγο να σε ρωτήσω κάτι
Δ:μμμ
Ε:ξυπνα ντε
Δ:τι?
Ε:η μανα ρώτησε πού ήμουν?
Δ:μμ
Ε:τι της είπες?
Δ:ότι έκανες σεξ με 8 άντρες
Ε:ρε μαλακισμενο μίλα λίγο σοβαρά
Δ:ωχχ μωρέ της ειπα ότι έμεινες στην Μαρία
Ε:Ποια είναι η Μαρια?
Δ:αυτό μου ήρθε, πες ότι είναι μια από την σχολή
Ε:νταξει θενξ αντε ξανα κοιμήσου
Δ:που ήσουν όμως?
Ε:να μην σε νοιάζει
Δ:αντε πες
Ε:σε ένα πάρτι
Δ:ντάξει αλλα μου χρωστάς χάρη να ξες
Ε:καλα καλα
Βγήκα από το δωμάτιο και πήγα να ξεραθώ.
~~~ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ~~~
Ξύπνησα 2 το μεσημέρι,αα τέλεια έχασα τα μαθήματα στην σχολή.
Τσέκαρα το κινητό μου και είχα 7 αναπάντητες από την Τατι.Την πήρα τηλέφωνο
Τ:ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΗ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΗ?ΣΕ ΨΑΧΝΩ ΑΠΟ ΧΘΕΣ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΡΘΕΣ ΕΊΣΑΙ ΚΑΛΑ?
Ε:ναι απλα πονοκέφαλο,μπορείς να έρθεις σήμερα από εδώ? Φέρε και την Ζοζε.
Τ: ντάζει,στο ίδιο μένεις έτσι?
Ε:ναι
Τ: ωραία τα λέμε σε μία ώρα
Κλεισαμε το τηλέφωνο και μπήκα για μπάνιο. Φόρεσα τις πιζάμες μου και έκατσα το κραβάτι,σε 10' χτύπησε το κουδούνι, μέχρι να κατεβώ είχε ανοίξει ο Δημήτρης.Ήταν η Ζοζε και η Τατι, της ειπα να περάσουν πάνω, κάτσαμε στο κρεβάτι και άρχισα
Ε:λοιπόν χθές... την ώρα που ήμουν τουαλέτα ήταν μέσα και ο Τεο και...επειδή ήμουν εμμ...μεθυσμένη και...
Ζ:ΟΜΓ ΦΑΣΩΘΗΚΑΤΕ?
Ε:Σςςς
Τ:ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ?
Ε:και το καλύτερο? Ξύπνησα στο σπίτι του
Ζ:γυμνη? ;)
Ε:όχι...δήλαδη μακάρι να ξυπνουσα γυμνη αλλα μώλις έμαθε ότι είμαι.....
Τ:ΠΑΡΘΕΝΑ?
Ε:ναι....
Ζ:είσαι παρθένα? Πως γίνεται να είσαι...δήλαδη είσαι 19 και... δεν είχες σχέσεις?
Τ:είχε με έναν Γιωργο αρκετά χρόνια
Ε:Ναι την το κουράζεται απλα ηταν πλατωνικό και δεν είχε γίνει τίποτα μεταξύ μας.
Ζ:φίλε πως αντέχεις? Εγω από τα 16 μου το έκανα
Τ:εγω 17 αλλα το μετάνιωσα
Ε:απλα δεν βρέθηκε ο κατάλληλος.
Η συζήτηση συνεχιστικέ έως τις 4 πού η ζοζε έπρεπε να φύγει για να βγεί ραντεβού με το ξανθό αγοράκι που τον λέγαν Νίκο.
Έκατσα να φάω και πήγα για ύπνο.
ESTÁS LEYENDO
Εθισμός #1
FantasíaΑυτός, ενα αγόρι με βεβαρυμένο παρελθόν ψάχνει καταφύγει. Είναι σκληρός, κακομεταχειρίζεται τις κοπέλες και τις βλέπει σαν σεξουαλικά αντικειμενα και μονο, θα αλλάξει κάτι όταν η Νανση μια όμορφη κοπελα με καλη καρδιά εμφανιστεί στην ζωή του? Μήπως...