focus!

139 15 1
                                    



Θα φανώ λυσάρα, οπότε άστο

Ε: εμ ναι πρέπει να φύγω ,να μπώ στην αίθουσα

Τα:τα λέμε μωρό ,όπως είπαμε για το παρτάκι νταξει ;)

Τον κοίταξα και δεν μίλησα, ήμουν σίγουρα κόκκινη, έσφιξα την τσάντα μου και έφυγα. Τον είδα να χαμογελάει.ΘΕΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΌΣΟ ΥΠΈΡΟΧΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΚΑΙ ΛΑΚΆΚΙΑ!!!

Σιγά να μην πήγαινα στο πάρτι,εκτός εάν....άστο Νάνση, θα βγώ με τις φίλες μου καλύτερα.Πέρασε ακόμα μία ώρα μαθήματος και μετά από αυτό πήγα σπίτι.Μπήκα μέσα πάλι καλά το σπαστικό δεν ήταν εδώ.Μπήκα για μπάνιο και έβαλα να φάω.Ξάπλωσα και με πήρε ο ύπνος.Ξύπνησα από τον ήχο του κινητού μου. Είδα ότι ήταν η Τάτι.

Ε:έλα

Τα:Ελα,σήμερα γίνεται ένα παρτάκι στο κλάμπ εδώ της γειτονίας μου, είναι για να γνωριστούμε μεταξί μας, άντε πάρε τον κώλο σου και ετοιμάσου θα περάσω στις 11 να σε πάρω

Ε:εμ βασικά έχω πονοκέφαλο και...

Τ: σε ξέρω καλά ποτέ δεν ξεμητάς από το σπίτι,αλλά δεν είσαι 5 χρονών bby ντύσου, γίνε θεά και έρχομαι και δεν ακούω όχι

Ε: καλαααα θα δω και θαααα

Τ:δεν έχει θα δώ ΝΤΎΣΟΥ

Έκλεισα το τηλέφωνο και πήγα μπροστά από τον καθρέφτη.Πω χάλια είμαι πως θα με δει έτσι ο Τεο?ΟΠΑ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ? Σκάσε εσύ focus!πήγα για μπάνιο και έκατσα μέσα στο ζεστό νερό κανα 30'. Ναι έκανα μπάνιο ξαναL Βγήκα έξω και άνοιξα την ντουλάπα μου, όχι,όχι,όχι,ίου,τι κάνει αυτό εδώ?,όχι,αυτό μπα!,όχι πωωω δεν έχω ρούχα! Φόρεμα ή σορτς? Ή μήπως φούστα? Πφφ τι να βάλω? Θέλω να κάνω κάλη εντύπωση στον.....εμ στα παιδία γενικά.Κάθομαι κάτω και βλέπω ξανά την ντουλάπα μου.Θα βάλω το μάυρο μου σόρτς και μια μπορντό μλούζα.

Θα βάλω το μάυρο μου σόρτς και μια μπορντό μλούζα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

 Αφου τα έβαλα έκατσα να βαφτώ.Δεν το έχω και πολύ με το make up οπότε θα κάνω ότι μπορω, έβαλα ένα μπορντό κραγιόν μάσκαρα και λίγο μολύβι κάτω από το μάτι.Εκανα τα μαλλιά μου ελαφριές μπούκλες και φόρεσα τις μάυρες μου πλατφόρμες.Στις 11:30 ήρθε η Τάτι η οποία είχε κάνει μπούκλες τα μαλλιά της και έιχε βάψει μόνο τα μάτια της,φορούσε ένα μάυρο κολλητό φόρεμα το οποίο ανέδινε με επιτυχία το πλούσιο μπούστο της και τα τατουάζ που έιχε στα χέρια της.

Στις 11:30 ήρθε η Τάτι  η οποία είχε κάνει μπούκλες τα μαλλιά της και έιχε βάψει μόνο τα μάτια της,φορούσε ένα μάυρο κολλητό φόρεμα το οποίο ανέδινε με επιτυχία το πλούσιο μπούστο της και τα τατουάζ που έιχε στα χέρια της

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

 Μπήκαμε στο αμάξι και φύγμα για το κλάμπ.Η ώρα πήγε 12 και ακόμα να έρθει...ΕΠ ΠΆΛΙ ΤΟΝ ΣΚΈΦΤΕΣΑΙ!Πηγα στο μπάρ και πήρα μια βότκα με λεμόνι.Αρχισα να χορευώ και να γελάω με το κάθε τι έλεγε η ζοζεφίνα.Είχε πολύ πλάκα αυτό το κορίτσι. Ο μαλάκας μου είπε να έρθω και δεν ήρθε καν-.- Ημουν στο 4ο ποτήρι βότκα και αποφάσισα να πάω τουαλέτα επειδή ζαλιζόμουν.Μπαινοντας μέσα μύρισα μια γνώριμη κολόνια,στάθηκα μπροστά στον νυπτήρα και έκλεισα τα μάτια μου.Τότε ένιωσα ένα βλέμμα να με καίει, το παράβλεψα νομίζοντας πως είναι από το ποτό,άκουσα κάποιον να ξεροβήχει....


  ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΞΕΡΟΒΉΧΕΙ?  ΕΧΕΙ ΜΕΘΥΣΕΙ ΑΡΑΓΕ Η ΝΑΝΑΣΗ? 

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ♥  

Εθισμός #1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora