Ξύπνησα και είδα την ώρα, 2:30 μ.μ . Ο Τεο έλειπε από δίπλα μου,ανακάθησα στο κρεβάτι και έφερα όλες τις αναμνήσεις στο μυαλό μου. Δεν μπορούσα να καταλάβω αν ήταν όνειρο ή αλήθεια. Σηκώθηκα και τον έψαχνα, δεν ήταν στο σπίτι, άνοιξα την πόρτα και το φώς με χτύπησε βίαια στα μάτια, έβαλα μπροστά το χέρι μου και όταν το κατέβασα είδα τον Τεο να κάθεται σε μία κουνιστή καρέκλα. Τον πλησίασα,κοιτούσε το κενό και κάπνιζε, ένα δάκρυ διέσχιζε το μάγουλο του.Τον ακούμπησα γλυκά στον ώμο και τον ξύπνησα απο τον λήθαργο των σκέψεων του.
Τε:ξύπνησες?
Σκούπισε το δάκρυ του γρήγορα και χαμογέλασε ψεύτικα.
Ε:εισαι καλα?
Γονάτισα και του έπιασα τα γόνατα ένα ακόμα δάκρυ ήταν έτοιμο να κάνει την εμφάνιση του. Σκούπισε βίαια τα μάτια του , καθάρισε τον λαιμό του και με κοίταξε ,τα μάτια του σκούραιναν. Σηκώθηκε και με έσπρωξε.
Τε:ναι μια χαρα., και μην νοιάζεσαι τόσο πολύ για μένα
Πέταξε το τσιγάρο του και το πάτησε με δύναμη. Μπήκε μέσα και έμεινε εκεί, ήμουν έτοιμη να κλαψω
ΤΕΟ POV
Ξύπνησα 2 μμ. Η Νας κοιμόταν, σήκωθηκα αθόρυβα και έβαλα μια μπλούζα . βγήκα έξω και κάθισα στην αγαπημένη της καρέκλα, κοιτούσα τα λουλούδια πόσο τα λατρέυω....θυμήθηκα τότε την ημέρα που ήμουν 16
*Flash back*
Είχα ξυπνήσει από την μυρωδιά του τσιγάρου,λογικά ήρθε ο πατέρας,παλι κάπου θα μεθούσε με γυναίκες, η μαμά είναι τόσο καλή και δεν μιλάει που πάει με άλλες, που την χτυπάει και την βρίζει. Πω μισώ το αλκόολ, σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και κατέβηκα τις σκάλες και τον είδα να μπεκρουλιάζει ξανά, βγήκα έξω από το σπίτι και είδα την μάνα να ποτήζει τα τριαντάφυλλα που τόσο πολύ αγαπούσε και πρόσεχε.
Ε: μαμα!
Άφησε κάτω το ποτιστήρι και ήρθε κοντά μου
Μ: ξύπνησες? Πάμε μέσα να σου βάλω να φάς
Μπήκαμε μέσα και τον είδαμε. Σηκώθηκε και έβγαλε την μάνα έξω, μου έιχε πεί να μην βγώ ότι κι να γίνει, την άκουσα να ουρλιάζει και άκουγα χτυπήματα, μετά από λίγο δεν ακουγόταν τπτ .Μπήκε μέσα και ήταν γεμάτος αίματα, πήρε τα κλειδιά του και έφυγε,τότε με απείλησε ότι αν πώ τίποτα θα με σκοτώσει.
YOU ARE READING
Εθισμός #1
FantasyΑυτός, ενα αγόρι με βεβαρυμένο παρελθόν ψάχνει καταφύγει. Είναι σκληρός, κακομεταχειρίζεται τις κοπέλες και τις βλέπει σαν σεξουαλικά αντικειμενα και μονο, θα αλλάξει κάτι όταν η Νανση μια όμορφη κοπελα με καλη καρδιά εμφανιστεί στην ζωή του? Μήπως...