Μάζεψα και τα τελευταία μου πράγματα και τα έβαλα στην βαλίτσα. Η πτήση μου για ρόδο έφευγε σε 2 ώρες, πιστεύω θα μου έκανε καλό να πάω στον μπαμπά μου για λίγο. Να αλλάξω τοπία, παραστάσεις να ξεπεράσω τον....Ουτε το όνομα του δεν ήθελα να αναφέρω...αυτός ο άνθρωπος είναι η καταστροφή μου, δεν άξιζε ούτε λίγο την αγάπη μου, του τα έδωσα όλα και αυτός....
Βγήκα από το σπίτι και τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα... μήπως πρέπει να μείνω? Μήπως πρέπει να... κοίταξα τον ταξιτζή που περίμενε στο ταξί του, μπήκα μέσα και έβγαλα έναν αναστεναγμό
Ε:αεροδρόμιο παρακαλώ
Έφευγα...γύρισα το κεφάλι μου πίσω και είδα το σπίτι μου,θα μου έλειπαν όλοι αλλα τώρα είχα πάρει την απόφαση μου,μπορεί και να μην ξανα γυρνούσα ποτέ.
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο και πήγα για τσεκ ιν και μπήκα στην κρύα αίθουσα αναμονής. Άνοιξα το κινητό μου και φόρεσα τα ακουστικά μου. Έβαλα λίγο χαλαρωτική μουσική και περίμενα να φωνάζουν για την πτήση μου
Η κενή φωνή της γυναίκας από τα μεγάφωνα με έκανε να ξυπνήσω από τις σκέψεις μου
-Η πτήση 2115 για ρόδο αναχωρεί σε 5' οι επιβάτες να προχωρήσουν στην θύρα 5 ευχαριστώ πολύ.
Σηκώθηκα και πήρα την βαλίτσα μου και κατευθύνθηκα προς την θύρα 5. Μετά από 5' το λεωφορειάκι ήρθε και μας πήρε για να μας πάει στο αεροπλάνο.
Μπήκα μέσα και η αεροσυνοδός μου έδειξε την θέση μου. Ήμουν παράθυρο, τέλεια ! όταν μπήκε όλος ό κόσμος το αεροπλάνο άρχισε να απογειώνεται. Στην διαδρομή το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν 2 πράσινα μάτια και ένα υπέροχο πρόσωπο με λακάκια...
TEO POV
Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει πάθει η Νας! Χθες την περίμενα να βγέι από την τάξη και να πάμε για φαί κάπου έξω, κάπου που ήθελε αυτή. Όμως δεν βγήκε ποτέ...Την πήρα 3 φορές τηλέφωνο και δεν απαντάει,πήγα και από το σπίτι της όμως δεν ήταν. Πού στον Πέοντα πήγε?
ΤΕΛΟΣ ΤΕΟ ΡΟV
Το αεροπλάνο προσγειώθηκε και όλοι οι επιβάτες αποβιβαστηκαν και κατευθυνθήκαμε προς το λεωφορειακι που μας περίμενε για να πάμε να πάρουμε τις αποσκευές μας.Το κινητό μου χτύπησε , ηταν ο μπαμπάς μου
Π:ελα παιδι μου έφτασες?
Ε:ελα μπαμπά, μόλις τώρα πήρα και την βαλίτσα μου.
Π:σε περιμένουμε έξω με την Στέλλα μόλις βγείς θα μας δείς
Ε:ντάξει μπαμπα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Εθισμός #1
FantasiΑυτός, ενα αγόρι με βεβαρυμένο παρελθόν ψάχνει καταφύγει. Είναι σκληρός, κακομεταχειρίζεται τις κοπέλες και τις βλέπει σαν σεξουαλικά αντικειμενα και μονο, θα αλλάξει κάτι όταν η Νανση μια όμορφη κοπελα με καλη καρδιά εμφανιστεί στην ζωή του? Μήπως...