Αμφιβολίες κα διλλειματα

29 8 10
                                    

Εγω-Αντιο!
Μαριλένα-Τα λεμε καληνύχτα..
Αυτο ήταν. Αποστολη εξετελέσθη!Παει και η δεύτερη διάσταση.Δεν ανυπομονιυσα καθόλου μα καθολου για την τριτη.Ισα ισα φοβομουν.Οι πορτες εμφανιστηκαν.Η πρωτη Μωβ με καρδια,και η δεύτερη γαλαζια με φεγγάρι.Ανοιξαμε και περασαμε τις πορτες.Βρεθηκα στο δωματιο μου ντυμενη με τα προχειρα ρουχα που ειχα φορεσει πριν περασω την πύλη.Και τοτε θυμήθηκα.Τι ώρα ηταν;Ειχα σχολείο αυριο!Κοιταξα το κινητό μ,12:30π.μ.Κοιτα να δεις,δεν ειχε περασει λεπτο.Δεν καθισα να σκεφτω περισσοτερα ουτε για τον Νικ, ουτε για τον Ανδρέα ,ουτε για την Μαριλένα και το γοητευτικό αγορι που χόρευε,ουτε για το οτι δεν ειχε περασει λεπτο απο τοτε που μπηκαμε στην πύλη,μα κυριως,το γεγονός πως στην αρχη θα μας ετρωγε ενα γιετι,και τωρα η αποστολη μας ηταν να περασουμε καλα..Δεν καταλαβαινω..Αποκοιμηθηκα περιπου στις 12:40.Το πρωι ενας γνωριμος ήχος ήχησε στα αυτια μου.«Lady running down to the riptide,taken away to the dark side I wanna be your left hand man.I love you when you..»Ενταξει ξυπνησα!Φωναξα ασκοπα στο κινητό και εκλεισα το ξυπνητήρι.Οπως πάντα καθως ετοιμαζομουν για το σχολείο μουρμουριζα το τραγουδι που ακουσα νωριτερα εκεινο το πρωι.Καποια στιγμη σταματησα να μουρμουριζω και θυμήθηκα αυτα που ειχαν γίνει χθες.Δεν ηξερα ποιος μου αρεσε,ηταν και οι δυο τους,πως να το πω;Τέλειοι!εδιωξα καθε σκεψη απο το μυαλό μου και ντύθηκα.Μολις ετοιμαστηκα άκουσα το θυροτηλεφωνο.Ηταν η Μαριλένα.
Εγω-Καλημέρα Μαριλενουσκαγια
Μ-Τι λεει Μερι Τσερι;(Mary Cherry)
Εγω-Ολα καλα.
Μ-Σοβαρα;
Εγω-Τι;
Μ-Μετα απο ολα οσα εγιναν το μονο που εχεις να μ πεις ειναι ολα καλα;!
Εγω-Μιλας εσυ!
Μ-Τεσπα,Γυμναστική;
Εγω-Γυμναστική..
Καθε φορά που λεγαμε γυμναστικη εννοούσαμε συζητηση.Ακριβως,συζήτηση.Ετσι και αλλιως στην γυμναστική δεν καναμε τιποτα και απλα μιλουσαμε.Ειχαμε γυμναστική δευτερη ωρα.Αμεσως μετα την Μουσική.
Μ-Τι εχουμε πρωτη ωρα;
Εγω-Μουσικη.
Μ-Ωχχχχχ
Η καθηγήτρια της μουσικης ηταν πολυ αυστηρή!Δεν θα μπορουσαμε να πουμε τιποτα😢.
Στο μαθημα..
Μουσικος-Ολοι στις θεσεις σας!Σημερα θα πούμε για την μουσικη στην κινα!
Μολις το ακουσαμε αυτο κοιταχτήκαμε με την Μαριλένα με ενα βλεμα γεματο απελπισία.
Αργοτερα στο μάθημα η κυρια αρχισε να μας λεει κατι που μας κίνησε την περιεργεια,πραγμα που δεν περιμεναμε.Εννοω,τι το ενδιαφέρον εχει η Κινεζικη μουσικη;
Μουσικος-Τα παλαιοτερα χρόνια στην Κινα επεικοινωνουσαν με μουσικους ηχους οταν δεν ηθελαν οι εχθροι να καταλαβουν τι λενε η για να μπορουν να επεικοινωνουν απο μακριες αποστασεις.
Τέλειο!Σκέφτηκα.Και κρινοντας απο την εκφραση της Μαριλενας σκεφτοταν και εκεινη το ιδιο.Επιτελους!Το μαθημα τελείωσε!
Μ-Πρεπει να την ρωτησουμε θα ξερει!
Εγω-Ποιον να ρωτησουμε και τι;
Μ-Την Χριστίνα!Θυμασαι;«Θα ξερει παντα περισσοτερα απο εσας»Ειπε η Μαριλένα με μια αστεια βαρια φωνη και γέλασε.
Εγω-Χαχαχα οκ!Όμως τι ακριβώς θα την   ρωτησουμε;
Μ-Εσυ;Η Μαρια;Δεν ξερεις τι να την ρωτησεις;Εσυ παντα ξερεις τι να πεις!
Εγω-Ναι οτι πεις αν δεν μιλαω σε αγορι σιγουρα!
Μ-Ελα φτανει τωρα με τα μπουρου μπουρου.Στο θεμα μας.Τι την ρωτάμε;
Εγω-Καταρχας,ας μην ξεχναμε πως η Χριστίνα ειναι φίλη μας και δεν θελει να μας βλάψει.
Μ-Ναι οκ..
Εγω-Αμφιβαλεις;!
Μ-Δεν εχει σημασια αυτο τωρα!
Εγω-Αρα αμφιβαλεις!
Μ-Εγω δε..!
Χριστίνα-Γειααα.Σορρυ που δεν ηρθα μαζι σας σημερα το πρωι ειχα να κουβαλησω καποια πραγματα και με εφεραν με το αυτοκίνητο.Λοιπόν,τι λεγατε;Πως ηταν χθες;Δηλαδή,ξερω ακριβως τι έγινε,αλλα δεν ξερω πως νοιωσατε εσεις.Ειπε η Χριστίνα διακόπτοντας την Μαριλένα.
Μ-Ηταν τελεια!
Εγω-Ηταν φοβερα!Πρεπει να σε ρωτησω κατι..
Χ-Τι ειναι;
Μ-Γιατι πρωτα θα μας ετρωγε ενα Γιετι και μετα η αποστολη ηταν να περασουμε καλα;Συμβαινει κατι που δεν μας λες;Πεταχτηκε η Μαριλένα πριν προλαβω να μιλήσω.
Χ-Δεν μπορω να πω πολλα.Μα,να ξερετε πως οτι κανει ο Ηγέτης εχουν νόημα.Δεν γίνεται τιποτα στην τύχη.
Εγω-Ηταν αληθινοι άνθρωποι;
Χ-Φυσικα!Απλα βρισκονταν σε μια διάσταση σαν λουπα!Σε εκεινη την διάσταση συνεχεια ειναι βραδυ κα ολο χορεύουν!Δεν κουράζονται ποτε.
Μ-οκ..
Εγω-Θα τους ξαναδουμε ποτε;Εννοω αυτους που γνωρισαμε εκεί.
Χ-Φυσικα!Δεν μπορω ακομη να σας πω πως αλλα θα μαθετε σύντομα.
Χτυπησε το κουδουνι και η Χριστίνα μπηκε μεσα ενω εγω και η Μαριλένα μειναμε εξω για την γυμναστική.Μολις πηραμε παρουσίες πηγαμε στην πισω αυλη,καθισαμε σε ενα πεζούλι μακρια απο ολους και αρχισαμε να μιλάμε.
Εγω-Εσυ πρωτη!Τι εγινε με αυτον;
Μ-Ο αυτος ειναι ο Σαμ,και ηταν τελειος!Πραγματικα ειναι υπεροχα πρασινα ματια και ξανθα μαλλιά!
Εγω-Ναι τα ειδα αυτα αλλα,πως προέκυψε;
Μ-Περπατουσα και κάποια στιγμη σκονταψα και επεσα πανω του.Του ζητησα να χορεψουμε και μπουμ!Μου ειπε πως εχω ωραια μάτια,συζητησαμε για διαφορα.Μου αρεσει πολυ!
Εγω-Κατι παρωμιο συνεβη και σε εμενα.Μονο μου δεν εξελίχθηκε τόσο καλα..Ερχομουν να σ πω αυτα π μ ειπε η Χριστίνα και επεσα πανω στον Νικ.
Μ-Ουουουουουου
Εγω-Σκασε
Μ-Μπαμ
Μετα απο αυτο το κρυο αστειο γελουσαμε για περιπου 5 λεπτα.
Εγω-Τελος πάντων!Δεν εγινε τιποτα.Του ειπα να χορέψουμε και ειπε οχι.Τι κοπανος!
Μ-Γιατι κοπανος;
Εγω-οχι Ευχαριστώ ισως αλλη φορα =απόρριψη.
Μ-Μην απελπίζεσαι,θα τους ξαναδουμε και θα παν ολα καλά..
Εγω-Τα γαλαζια ματια και τα κάστανα μαλλια του ηταν υπέροχα!
Μ-Μισο,εσυ με εναν μαυρομαλη με καστανα ματια δεν χορευες;
Εγω-Εχει θα κατέληγα.Με τον Ανδρέα χόρευα.Ημουν στεναχωρημενη μετα απο το επεισόδιο με τον Νικ και τοτε ηρθε εκεινος.
Μ-Τελικα ποιον θες;
Εγω-Πραγματικά δεν ξερω!
Μ-Σύνοψη,Τωρα!
Εγω-οκ..Νικ:Γαλαζια ματια,ζυγωματικά,τελεια καστανοξανθα μαλλια,χαρακτηρας..εε οχι τοσο τελειος.
Μ-παρακάτω..
Εγω-Ανδρεας:Μαυρα μαλλια,Γλυκα καστανα ματια,Αψογος χαρακτήρας..Τι κανω;
Μ-Μαρια,αναρωτιέμαι πως έχεις απορία.Μπορει ο Ανδρέας να μην εινα τελειος απο αποψη ομορφιας μα θυμησου,αυτός ήρθε και εφτιαξε την άσχημη κτασταση π ειχε δημιουργήσει ο Νικ.
Εγω-Δικιο εχεις..Μαριλενα!
Μ-Τι;
Εγω-Η πύλη!!

50 ΔιαστάσειςNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ