Kızıl kız yerde öylece güzel kızın avuçlarının içerisinde yatıyordu, Dean karşısındaki Harry'e bakarak gözlerini kızıl kıza devirdi. Kızı Hermione'nin avuçlarının içerisinde yara bere içinde yatarken görümce olanları düşünmeye başladı. Sevdiği kızı bu hâle o getirmişti kendisinin bir canavar olduğunu anladı. Sevdiği kıza nasıl dokunabilirdi? Nasılda ona bu kadar işkence çektirdi? Kız lanetleri yerken attığı o çığlıklar onu niye etkilemedi? Bunları hangi cesaretle yapabildi anlamıyordu. Harry Dean'in uzun ve derin bir şey düşündüğünü fark edince Dean'e doğrulttuğu asayı yavaş yavaş indirmeye başladı.
" Harry... G - gerçkten özür dilerim... " dedi utanarak
Harry'nin cevap vermesine Ron Engel olup hemen söze girdi.
" Özür dilemekle geçmiyor Dean. Senin yüzünden kardeşim hafızasını kaybetti üstelik ona çok zarar verdin çok... "
Hermione Ron'un bu yüz ifadesini görünce Ron'u kollarıyla Dean'in üzerine atlamasına engel oldu Ron'u sıkıca tutup geriye çekiyordu.
" Seni şerefsiz! Lan senin yüzünden kardeşim ne hâlde... Ama bil ki sana bunun hesabını ödeticem. "
Dean yaptıklarının farkındaydı. Cezası çok ağır ama en kötüsü sevdiği kadına çok zarar verip hafızasını silmişti. Dean o kadar pişman olmuştu ki Azkabana gitmeye hatta Ruh Emicilerinin onun ruhunu emmesine bile razıydı. Dean'in gözleri sadece kızıl kızı görüyordu Harry ise vakit kaybetmeden ve Dean'in ona saldırmayacağından emin olunca kızıl kızın yanına yaklaşarak eğildi ve büyülü sözleri mırıldanmaya başladı.
" Vulnera Santentum... "
" Vulnera Sanentum... "
Kızıl kızın yaraları yavaş yavaş kapanmaya başladı ve bunu gören Dean araya girdi.
" Izin verirmisin? Yani Azkabana gitmeden önce ona son kez sarılabilirmiyim? "
" Önce ona zarar ver sonra sarıl manyakmısın sen? Kardeşimi hayatta vermem sana... "
" Son kez... "
Ron Hayır diyecekken Harry bu sefer araya girdi
" Tamam ama bir şartla hemen sonra bizimle geliceksin... " Harry yine ve yine alçak gönüllüce davrandı.
Dean kıza yavaşça yaklaştı ve ona yumuşak bir şekilde sarıldı ve kulağına bir şeyler fısıldadı...
" Kızıl kızım sana söylemek istediğim çok şey var ama hepsini söylemem imkansız ama bil ki böyle olsun istemezdim Seni Seviyorum kızıl kız, Özür dilerim umarım bir gün affedersin beni... "
Bunu söyledikten sonra yanağına bir öpücük kondurdu ve bunu gören Ron dahada sinirlendi ama daha sonra geri çekildi ve Asasını kendisine doğrultarak
" Seni Seviyorum Kızıl Kız, Hep Aşık Kal..."
Diyerek büyülü sözü mırıldanmaya başladı.
" Avada Kedavra! "
...Yarın yayımlayacaktım ama Süpriiiiz🎊 neyse umarım beğendiniz ve yeni kurgumun Leonetta mı? Harry Potter dan bir kurgu olmasınımı istersiniz ve Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyoruuuum🐚
Sizi Seviyoruuuuum🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Fanfiction" Söz mü? " dedi kızıl kız " Söz " diye cevap verdi zümrüt prens ••• Harry + Ginny Hikayesidir✨ • Kapak için @sosyopayvampir 'e teşekkür ederim🌹 [Wattpad'teki ilk hikayemdir, yayım tarihi 2017 Ocak]