3.Bölüm - Seviyorum Hemde Çok

1.4K 65 34
                                    

Duygularıma engel olamıyorum bazende keşke olabilsem diye söyleniyorum. Onu unutmam gerek ama o Dean'le beraber bende Cho'yla ama olmuyor onu ne aklımdan ne de kalbimden çıkaramıyorum.
Ginny'le bu konuyu hemen konuşmam gerek dedim ve hemen yanına gitmeye karar verdim.
Aklım havada koşuyorum ve bi anda birine çarpıp kendimi yerde buldum hemen yerden kalkıp yere düşenin kim olduğuna bakıp ve ardından özür dileyecektim. Ikimizde tam aynı anda ayağa kalkarak gözlerimiz buluştu o Ginny'nin efsane gözleri...

" Özür Dilerim..." dedim

" Sorun Değil..." diyerek bana bir şey söyleyecek gibi baktı.

"Şey... Harry be. Bende seni arıyordum.." dedi Gözlerime kaybolurcasına...

"Bende seni arıyordum Ginny" dedim büyük bir hayranlıkla...

Aynı anda " Seninle Konuşmam Lazım" dedik ve Ginny'nin o tatlı gülüşü kalbimi yerinden oynattı.

"Peki Tamam Gel istersen oturalım" dedim büyük bir gülümsemeyle

Ginny'nin Ağzından

Zümrüt yeşili gözlerine bakmadan duramadım çok mu belli ettim acaba yani itici mi rahatsız falan mı etti ya bilmiyorum kafamda bin türlü soru ama tek söyleyebileceğim şu ki...
Seviyorum Hemde Çok

Harry'nin Ağazından

Sakin bir yere geçtik. Ve ben Ne diyeceğimi bilmiyorum ne desem bilmiyorum Seviyorum Ama nasıl söylesem...

"Harry..."

" Ginny... Şey ben o olayı konuşmak istedimde..."

"Bende onu konuşmak istemiştim"
"Seni bir sürü derde soktuğum için özür dilerim zaten yeterince derdin var birde ben olay çıkardım yani böyle olmasını istemezdim.

"Ginny özür dilemene gerek yok geçmişte kaldı... Fakat benim sana bir sorum olucak.

Ginny'nin Ağzından

Şimdi ne sorucak çıkma teklifi falanmı? Ya Ginny iyimisin sen çocuğun yeterince derdi var bir de sen şey yapma...

Harry'nin Ağzından

Harry Cesaret topla artık yeter daha fazla duygularını saklayıp yitirme
Seviyorsun Seviyorum de...

"Rahatsız etmiyorsam yani nasıl desem bilemedim ama Sen Dean'i Seviyormusun?" dedim utanarak

" Harry..."

Soruma tam cevap vericekti ki...
Konuşmayı Ron böldü...

"Harry Profesör Mcgonagall seni çağrıyor."

Şaşkın ve meraklı ama bir yanda da sinirli ama sinirimi belli etmeden ron'la beraber Profesör Mcgonagall'ın yanına gidiyorduk

"Ron illa şimdimi yani 1 - 2 dakika bekleseydin ölürmüydün?

"Harry Profesör Mcgonagall seni çağırmadı
Ben yani benim seninke konuşmam gereken bir şey var da..."

"Söyle hadi.." az sinirli bir tavırla
Cevap verdim

"Sen Ginny'i seviyormusun?

Ron arkadaşım çok yakın arkadaşım ve ayrıca Ginny'nin abisi söylemem gerek.

"Evet seviyorum hemde çok anlatamam sana onun gözlerinde her defasında kayboluyorum... Gülduğü zaman kalbim yerinden çıkıyor yani anlatamam ona Çok fena Aşığım Ron
Anla beni n'olur...

"Harry bakışlarından anlaşılıyor yani ben bir şey demiyorumda...

"Da ..." meraklı bir şekilde

"Cho yani ona nasıl söyleyeceksin?"

"Ron bilmiyorum gerçekten bilmiyorum yani ben daha Ginny'e ititaf edemediysem Cho'ya nasıl anlatacağım."

"Ginny'le bir an önce konuşmalısın."

"Evet bunu yapmalıyım Ron Teşekkür Ederim."

"Her zaman"

Dedi ve koşarak Ginny'nin yanına gittim.

"Harry önemli bir şey miydi?" dedi bana sakin bir şekilde bakarak.

"Yok ö..önemli bir şey değildi."
Istersen kaldığımız yerden devam edelim."

" Harry ben ben yani Dean'e Artık Sevmiyorum..." dedi Zümrüt yeşili gözlerimde kaybolarak...
"Şey ya sen?"

"Ginny ben Cho'yu sevmiyorum hatta sevmişmiydim onuda bilmiyorum...
Ben başkasını seviyorum ve ona çok pis aşığım..."

Ginny'nin Ağzından

Başkasını seviyor. Başkası ben ben değilim yani ben bilmiyorun aklımda bin türlü soru...

Harry'nin Ağzından

Söyle artık yani bunu yapabilirim sonuçta Kos Koca Voldemortu yenmişssem bir kızada duygularımı açıklayabilirim.

"Peki kim o? Rahatsız etmiyorsam öğrenebilirmiyim? Masum bir şekilde

"Ginny Sensin Sen..." Gözlerine Hayranlıkla...

Arkadaşlar bölümler kısa oluyormuş bu yüzden bu bölümde daha uzun olsun dedim
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum...

İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin