20. Bölüm - İmkansız Aşk / FINAL

709 29 17
                                    

Günlerdir aklını karıştıran bir düşünce vardı Hermione'nin ama emin olmak için ve zarar görebilme olasılığını hesaplamak,düşünmek için ve kafasını dağıtmak için kütüphaneye gitmeye karar verdi.
Kendisine yarayacak olan tüm kitapları aldı teker teker, elinde bir yığın kitapla ortak salona giden Hermione'yi fark eden Ron yardım etmek için sevgilisinin yanına gider.

" Yardım ister misin Herm? "

" Ya aslında evet. " kızın sesi kitaplar yüzünden pek duyulmamıştı.

Kızıl saçlı çocuk sevgilisine yardım etmek için başını kapatan kitapları alarak kızın yanağına bir öpücük kondurdu,kız sadece güldü.

Gelmesi gereken yere gelince kitapları bir köşeye bırakarak kendisini şöminenin karşısındaki koltuğa bıraktı.

" Bu kitaplarla ne yapacaksın? "

" Okuyacağım. "

" Gerçekten mi? Bilmiyodum. " alay edercesine cevap verdi oğlan.

Kız gülerek cevap verdi.

" Ya aslında Ginny hakkında bir şey araştırıyorum, hafızasını bir şekilde geri alabilmesi için. "

" Sanırım, daha önce bende öyle bir şey okumuştum. "

" Sen kitap okuyor muydun? " dedi içten bir şekilde gülerek.

" Herm... "

" Tamam şaka yaptım sadece, haydi o zaman al eline bir kaç kitap, başlayalım. "

2 Gün önce / Anı

" EXPECTO PATRONUM!! " diye yüksek sesle asasını boşluğa uzattı.

Asasından mavi gümüşümsü bir Maral fırladı, çoşkulu bir şekilde hopluyordu, Hogwarts'ın etrafında dolaşıyordu sonra bir pencerenin içerisinden geçerek kayboldu.

" Nereye gitti? "

" Ruh eşini bulmaya... " dedi Hermione büyük bir gülüşle.


Ortak salona yeni ulaşmış Harry bir parlama fark eder, pencereden içeriye giren bir Maral fark eder aklında şu soru ' Nasıl? Kimin patronusu bu? Annemin veya Snape'in olmalı ama... ama ikiside hayatta değil artık. '

Pencereden dışarıya bakar ve kızıl kızı ve en iyi arkadaşını fark eder, kızıl kızın asası hâlâ  havada indirmek üzereydi,onun olmalıydı ama Ginny'nin patronusu Maral değil, At.

Koşarak merdivenlerden iner,bahçeye ulaştığında adımlarını daha da hızlandırarak yanlarına hızlıca ulaştı.

" Ginny, sen mi yaptın? Bu patronusu sen mi yaptın? " nefes nefese sordu Harry.

" E..evet, çok güzel değil mi? Başardım. " mutluluktan zıplayacak haldeydi.

" Evet,tebrik ederim. " kısa bir şekilde cevap verdi Hermione'ye  dönerek kaş göz hareketi yaptı, Hermione ise ' bilmiyorum ' anlamında ellerini kaldırdı.

Ginny o kadar mutlu olmuştu ki olanların farkında olmadan Harry'e sarıldı sıkıca.

Harry ona sarılan kıza karşılık verdi ve elleriyle saçlarını okşadı, kocaman tombul elin üzerinden tel tel dökülen kızıl saçlar vardı ve yok oldu.

Ginny içerisindeki o sevinci boşalttıktan sonra yüzünde bir utanma ifadesi vardı ve hızlıca Harry'nin kollarından çekildi. Abisiyle birlikte büyük salona yürümek için hareketlendiler, Harry Hermione ile konuşacaktı, ikiside aynı anda ellerini ' biz sonra arkanızdan geliriz ' işareti yaparak onların önden gitmelerini sağladılar. İkiside aynı hareketi yaptıklarının farkına vardıklarında ise sesli bir kahkaha atıp rahatladılar.

İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin