19. Bölüm - Expecto Patronum

632 35 101
                                    

" Gin, bugünse patronus büyüsünü öğreneceksin. Zor bir büyüdür, fazla dikkat ister, ama aynı zamanda güçlü bir anı... "

" Anı? Nasıl yani? "

" Güçlü bir anıya ihtiyacımız var, patronus büyüsünü yapabilmemiz için önce patronusun ne olduğunu anlatmam gerekecek sanırım. "

" Harry biliyor- "

" Gin- " dedi Harry .

" Peki tamam devam et sen. "

" Patronus bir çeşit kalkan büyüsüdür. Uygulaması zor bir büyüdür demiştim değil mi? "

" Evet demiştin. "

" Tamam, Patronus büyüsünü yapabilmek için güçlü bir anıya ihtiyacımız var onu sanki tekrar yaşıyormuşuz gibi hissetmeli ve sonra şu büyülü sözleri söylemeliyiz ' Expecto Patronum.' "

" Expecto Patronum. " diye tekrarladı kızıl, gözlerini kapayarak.

" Güzel, peki buldun mu bir anı? "

" Sanırım, evet. "

" Tamam o zaman ne yapacağını biliyorsun değil mi? "

" Evet. " diye onayladı kızıl.

Asasını boşluğa doğrultarak büyülü sözleri kendi çapında mırıldadı.

" Expecto Patronum. " ama asasından bir  ışık hüzmesi dahi bir şey çıkmamıştı.

" Olsun, tekrar dene. " dedi moral vermek istercesine kızıla.

Gözlerini kapayarak anıyı göz önünde bulundurdu ve derin bir şekilde nefes alıp vererek tekrar denedi.

" Expecto Patronum. "  ama yine bir şey olmadı.

" Gin, hemen olacak bir büyü değil yani üzme kendini. "

" Peki, tekrar deneyeceğim. " umutlu şekilde demişti bu sefer.

Gözlerini kapayarak yine derin bir şekilde nefes alıp verdi.

" Expecto Patronum. " ama bu sefer sadece bir parlama oldu o da kısa sürmüştü.

Asasını yere fırlatarak mavi gümüş renkli odanın en köşe tarafına çekilerek oturdu oraya.

" Hangi anıyı seçtin? " diye sordu Harry.

" Seninle... Yani revirden çıkabildiğim gün... " dedi utanarak.

" Ginny, daha güçlü daha mutlu bir anıya ihtiyacımız var. "

" Ama başka anım yok... " diye bağırdı odanın boşluğuna doğru.

" Gin, vardır hatırlamaya çalış. "

" Harry, Hatırlamıyorum... Her gün hatırlamaya çalışıyorum ama yok, mutlu bir anım kalmadı... Bir tek, Revirde kaldığım o lanet olası kara günler var anlar mısın beni? Mutlu anım yok Harry... "

" Beni hatırla, bizi hatırla... " dedi buruk sesle.

" Harry biz diye bir şey hatırlamıyorum isterim ama yok. Ben, sen kimsin senle aramız nasıldı bilmiyorum biz diye bir şey var mıydı? "

" Gin... "

" Olmuyor Harry ısrar etme. "

" Israr etmiyorum sadece hatırlamanı istiyorum. "

" KAFAMDA KOCAMAN BIR BOŞLUK, KIM OLDUĞUMU BILE BILMIYORUM GELIP BANA HATIRLA DEMEN ÇOK KOLAY DEĞİL Mİ? HARRY POTTER BIR KERE OLSUN AMA BENI ANLAR MISIN? "

İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin