Bölüm 2

16 3 0
                                    

Berbat etmeye başlamıştı dediğim, zaten her günümün kötü geçmesine alıştım. Ama bu durum iyice içinden çıkılmaz bir hal alıyordu.

Eve döndüğümde eşim evde yoktu. Bunu fırsat olarak değerlendirip. Patronumdan 3 gün izin alıp iyice dinlenmeye karar verdim. Belkide yorgun olduğumdan dolayı herşey bana olumsuzmuş gibi geliyordu. İznimin ikinci günü kapının güm güm vurulmasıyla yerimden fırlayıp kapıyı açtım. Karşımda bir kurye elinde ise bir zarf vardı. İmza atıp kapıyı kapattıktan sonra yatağa yatıp uyumaya devam ettim. Yemek hazırlamak için kalktığımda karımın attığı mesajı gördüm. Özledim demesini beklemiyordum tabiki. " Zarf eline ulaşmış olmalı. Senden hiçbirşey istemiyorum. Tek istediğim o kağıda imza atman. Böyle gitmiyor lütfen beni anla. " Gibi bir mesajda beklemiyordum.

Peki siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?
1- Boşanma kağıdını imzalayıp, aynı zamanda istifa mektubumu yazarım, oturup ölene kadar televizyon izleyip depresyona girerim. (Diye düşünüyorsanız 3. Bölüme)
2- Karımdan asla ayrılmam, herşeyi düzeltmeye çalışırım. (Diyorsanız 4. Bölüme)
3- Zaten ayrıldıktan sonra kadın dırdırı olmayacak kariyer yapma çabasına çılgınca devam. (Diyorsanız 5. Bölüme geçiniz)

Yine Eksildik UstaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin