1.Bölüm

132 15 3
                                    

Multimedya=Zeynep.

Ahh işte o lanet alarm sesiyle yeni bir güne uyanmıştım.Alarmı durdurup hazırlanmaya Tabiikide başlamadım uykuma devam etttim.Tam rüyaya dalıcakken annemin beni yataktan kaldırmak için adımı seslenişiyle uyandım.Bu arada adım Zeynepti.Lise son sınıfa gidiyordum.Zaten okulun tatil olmasına çok az bir zaman kalmıştı, bir kaç gün falan.Daha sonrasında ise üniversite falan filan.
Neyse sonunda istemeyerekte olsa uykulu bir şekilde yataktan kalktım ve banyoda rutin işlerimi hallettim.Daha sonra altıma siyah bir kot şort üstüme ise siyah salaş bir tişört ayakkabı olarak vazgeçilmezlerim olan siyah converselerimi giydim. Çantamı takıp aşağıya indim.Immmm Annem yine masayı donatmıştı.
Kahvaltımı yaptıktan sonra dışarı çıkıp Berra ve İren adlı iki arkadaşımı aradım.İren ve Berrayla küçüklükten beri tanışıyorduk sanırımmm 5. Sınıftan beri tanışıyorduk.O günden bugüne kadar hiç arkadaşlığımızı bozmamış her zaman birbirimize kötü günümüzde ve iyi günümüzde destek , moral olmuştuk. Onlara bişey olursa bana olmuş gibi hissederdim ailem gibiydiler onlar olmadan depresyonda olduğum günleri atlatamazdım . Kötü olduğum günlerde 1 nutella 2 paket pizza 4 kutu dondurma alıp saat kaç olursa olsun evime gelip destek olmuşlardı.Tabii bende onlara yani kısacası kardeşten öteydik biz.
İreni aradığımda ikinci çalışta telefonu açmıştı."Alo İren ben şimdi evden çıktım okula gidiyorum.Ama ondan önce halletmem gereken bişey var.Bugün sen ve Berra beraber gidin ben sonradan sizi bulurum."dedim. "Tamamdır kankii ama senin ne işin olabilirki sabahın köründe kötü bişey mi oldu bak şimdiden söyliyim kavga olupta beni çağırmıyorsan seni yolarım."dedi İren.
"Yok be kavga olsa sizi çağrırım tabikide yellozlar sizsiz kavga mı olur.Ya işte işim var diyorum uzatma sen dediklerimi yap okulda bekleyin beni bizim grupla herzamanki yerde ben sizi bulurum hadi by"dedim ve yüzüne kapadım.Hee eğer ne işim olduğunu merak ediyorsanız söyliyim Yarın İrenin doğum günü ve ona süpriz hazırlıyoruz.Bu yüzden ona aylar önceden onun için çok değerli olan hediyeleri ayırttığım yerden almaya gidicem.
Hediyeyi aldığım mağazadan çıktığımda.Arabama doğru koştum okula geç kalmak istemiyordum.Normalde motor kullanıyordum fakat bugün hediyeler biraz fazla yer kapladığı için arabamla gelmiştim.Radyodan müzik seçip son ses açtım ve söylemeye başladım şarkının adı Shawn Mendes "treat you better"dı. Bu şarkısına bayılıyordum.Bu şarkıyı rahatlıkla söyleyebiliyordum çünkü ingilizce biliyordum.Küçük yaştan beri gittiğim kurslar sayesinde bugünlerdeyim.Bazen iyikide gitmişim diyorum yoksa kızlarla Amerikaya gidip sevdiğimiz ünlülerle tanışma hayalimiz gerçekleşemeyebilirdi.Yol boyunca Shawn Mendes dinleyerek okula sürmüştüm.
Neyseki beklediğim gibi Arabam beni yarı yolda bırakmamıştı .10 dakikada okuldaydım.Arabadan indiğimde bizim mekana yani arka bahçeye gittim.Ve her zaman ki gibi bizim çete ordaydı fakat iki terslik vardı birincisi İren ve Berra orada yoktu .İkincisi ise hem şaşırdığım hemde öfkelendiğim şey Demir'in kucağında Selin
sürtüğünün oturmasıydı.
Hemen bulunduğum yerden hızlı adımlarla ilerleyerek ayrıldım ve bizimkilerin yanına gittim herkes benim geldiğimi fark edinceye kadar onları izledim selin sürtüğü demirin kucağına oturmuş bir vaziyette duruyordu demirde hem buna izin vermiş hemde halinden gayet memnun gözüküyordu.Ama ben bu kadarına dayanamazdım bu piç kurusunu sona saklayıp önce şu sürtüğün işini halletmeliydim.
Yanlarında dikilirken beni fark etmeleri için öksürdüm."Seni sür-"derken Demir pisiliği sözümü kesti ."Hayatım her şeyi açıklayabilirim sadece takılıyorduk bir seferliğine sana nasıl değer verdiğimi biliyorsun göründüğü gibi değil" dedi Demir.Allahım bu çocuk belasını mı arıyordu ama ben bu dediklerine cevap vermezsem olmazdı.Bu sürtüğünde sırası gelcekti ama madem Demir kendi söze atıldı ondan başlıyacaktım." Sen nasıl bir şerefsizsin ya hem suçlusun bide karşıma geçmiş bana saçma sapan savunmalarda bulunuyorsun ! İki yıldır senin gibiler için boşuna zamanımı harcamışım ben sana değer vermiştim be seni sevmiştim nasıl böyle bişey yaparsın hemde bu sürtükle, birdaha yanıma yaklaşma seni görmek istemiyorum burda bitti seni pislik !!" Bunları söylerken gözlerim dolmuştu fakat gözlerimin dolmasının sebebi kesinlikle Demir pisliği için değildi onun gibi birine harcadığım zamandı.Bana gerçekten değer verdiğini sanmaya başlamıştım ama hepsi yalanmış.Ama ben güçsüz bir kız değildim onun önünde üzgün gözükemezdim hemen toparlanıp ilerleyecektim ki aklıma Selin sürtüğüne dersini vermediğim geldi.Arkamı dönüp oturdukları masadaki sıcak çikolatayı o sürtüğün yüzüne döktüm ardından " pardon bilerek yaptım aa bu arada Demir bu sürtüğe haddini bildirmemin sebebi sen değilsin sadece canım istediği ve ona gıcık olduğum için yaptım Hani , yani biyerin kalkmasın."dedim ve oradan uzaklaştım.Sanırım ikisinide sap gibi bıraktım.
Olan olaydan dolayı iki ders derse girmedim .Derse girmedim diye bir sorun olmazdı çünkü burası babamın arkadaşının okuluydu.
Aslında Demiri pek taktığım yoktu ama insan ister istemez üzülüyordu sonuçta iki senelik bir ilişki söz konusu yaşanan anılar falan derken sağımda ve solumda bir kuvvet hissettim sanırım bizim kızlardı . Beni iki derstir göremeyince merak etmişlerdi."Zeynep iyi misin . Seni iki derstir göremeyince merak ettik . Ya o Demir şerefsizi için üzülme deymez . Böyle yaparak kendi kaybetti. Üzülme sıkma canını biz senin yanındayız her zamanda öyle olucak istersen bu gece yine nutellalarımızı alıp sizde toplanalım ne dersin belki Demire söverek rahatlarsın ? " dedi Berra . " Aynen öyle canım . Kendini o pislik için üzme . Ama Berranında dediği gibi bugün kızlar gecesi yapabiliriz .Keyfin yerine gelir belki.Ve unutma ne olursa olsun biz senin yanındayız.Ve bu arada sonra söylicektik sana ama ben Emirle , Berrada Berkten ayrıldı. Demirle Selinin neler yaptıklarını bildiği halde bize ve sana söylemedikleri için bitti onlarla ilişkimiz artık onlarla konuşmucaz .Üçümüz yeni temiz bir sayfa açıcaz canımızı sıkmıcaz.Tamam mı ? "dedi neşeli bir şekilde İren.Ama ikisininde gözleri dolmuştu.Benim zaten gözlerimden akan yaşlar sel olmuştu .Ben onların dediklerine ağladığım için doğru düzgün cevap vermezken birden onlarda ağlayarak bana sarıldılar , tabii bende onlara sarıldım .Onların dedikleri beni gerçekten çok mutlu etmişti .Bu iki kızın benim kalbimdeki yeri çok farklıydı onları acayip çok seviyorum.
Okul bitmişti artık eve gelmiştim aslında bugün kızların teklif ettiği bizim evdeki kız buluşmasını gerçekleştirmek istiyordum fakat yarın İrenin doğum günüydü.Bu yüzden bu gece erken yatıp sabah hazırlıkları bitirip okula gitmem kızları almam ve partiyi düzenlemem gerekiyordu.Tabii bunlar içinde enerjiye .
Saatlerin çabucak geçmesi için Teen Wolftan bir kaç bölüm açıp izledim .Ayhhh Allahım bu Dylan Obriene ölüyorum cidden . Berra Tyler Poseye , İrende Cody Christan fanıydı. En büyük hayalimiz ise onların bulunduğu şehre amerikaya gidip onlarla tanışmak hatta evlenmekti .
Neyse devam ediyim .Bir insana nogitsunelik nasıl yakışır öyle. Ya okadar tatlı ki o gülüşü o şapşikliği beni benden alıyor resmen ...
Bugün olanlardan sonra dylanın dizisini izleyine keyfim yerine gelmişti dicekken
Şuan kalbimden vurulmuş gibi hissettim.Allis.. Allison ölmü.. Ölmüştü Ya ama bu kadarı fazlaydı artık göz yaşlarımı tutamayıp bozulan psikolojimle hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Lydianın "Allison!" Diye çığlıkları Alisonun ilk aşkı olan Scottun dizlerinde ölmesi İssacın donup kalmış bir şekilde bakması ardından ağlaması Chrisin sonradan gelip kızının öldüğünü görmesi ... ;(
Artık dayanamayıp diziyi kapamıştım saate bakınca 21:30 olduğunu gördüm normalde asla bu kadar erken bir saatte uyumazdım fakat yarın için hazırlık yapmalıydım o yüzden darmadağın psikolojimi unutup uyumaya çalıştım.


             --------

MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin