3.Bölüm

54 13 1
                                    

Multimedya=Sude

Sabah uyandığımda çok heyecanlıydım , çünkü Amerikaya gitme işi kesinleşmişti zaten okul bitmişti . Mezuniyet balosunun iptal olmasıda bizim işimize gelmişti yoksa Amerikaya bugün gidemicektik.Düşündükçe bile bu kadar mutlu olabiliyorsam oraya vardığımızda ne yapacaktım bilmiyordum.
Bu düşüncelerden arınıp direk kızlarla olan WhatsApp grubumuza girip "Günaydın" dedim.Anında iki tık oldu ."Günaydın" dedi ikisi birden."Kızlar şimdi internetten baktım uçağımız saat 3.15 de kalkacak.Şimdiden hazırlanmaya başlayın bir saat sonra benim evinde buluşuruz."dedim."Tamamdır knki bir gibi ordayız" dedi Berra. İrende dediklerimizi onaylayınca hazırlanmaya başladım.Şuan heyecandan gebercek gibiydim.Sevdiğimiz demek yanlış olur , aşık olduğumuz ünlülerle tanışma düşüncesi beni sevinçten delirtiyordu.Canım ablam yhaaa.
Hazırlanmaya başlamıştım.Uçakla gidecektik yani rahatça uyuyabilirdim.O yüzden kendimi rahat hissettiğim benim vazgeçilmez kıyafetlerimden seçtim.Kısa siyah kot şort üstüne iste kızlarla ortak aldığımız üzerinde izlediğimiz filmdeki karakterin olduğu tişörtü giydim ayakkabı olarakta siyah yüksek tabanlı conversemi geçirdim.Saçımı salık bıraktım.Son bir kez daha aynaya baktıktan sonra güzel göründüğüme karar kıldım.
Hazırlanmam bir saat sürmüştü zaten k.Aşağı inip kızları arayacaktım ki kapı çaldı.Kesin kızlar gelmişti .Kapıyı açtığımda "hoşgel-..."dicektim ki karşımdaki ibneyle dona kaldım.Tahmin etmişsinizdir gelen Demirdi.Bu salak hala akıllanmamış mıydı cidden artık sıkılmıştım bu durumdan , sinirlerimi bozuyordu bu kadar ukala olması.
Tam konuşmaya başlayacakken kapıyı suratına kapadım daha doğrusu kapamaya çalıştım o hayvan eliyle kapıyı tutmuştu. " Zeynep artık beni dinleyecek misin ? Benim bir suçum yok Tüm olanları yanlış anladın.Madem amerikaya gidiyorsun sana tüm olanları anlatmama izin ver ....Lütfen "dedi."Normalde yüzüne bu kapıyı geçirirdim fakat kendini daha ne kadar düşüreceksin merak ediyorum .O aptal utanç verici suratına son bir kez alayla bakmak istiyorum bakalım ne diceksin söyle bari "dedim.alayla sırıtarak.Artık onu takmıyordum."Zeynep o gün bizimkilerle orda otururken seni bekliyordum.Hava çok sıcak olduğu için çok susamıştım.Tam su almak için kalkacakken Selin geldi.Yanıma oturdu."Hayatım ben aldım sen hiç yorulma boşuna "dedi Selin.İlk başta terslesemde kantine baktığımda çok sıra vardı.Bende o sırayı çekemiceğim için suyu içtim.Suyu içtikten sonra kendimi tuhaf hissettim.Ama sanki birşey beni hipnotize etmiş gibi o akşam ... o gece kendimi Selin sürtüğüyle otelde buldum.Muhtelemen suyun içine birşey katmıştı uyuşturucuydu sanırsam.Yani bunların hiçbiri benim suçum değil bunların olmasını ben istemezdim.Seni gerçekten çok seviyorum bunların olmasını istemezdim."dedi. "Üzgünümm Demir ama kaçıracağım bir uçağım var gitmem lazım " deyip bavullarımı , anahtarlarımı , arabamın motorumun anahtarlarını alıp kapıyı kapatarak dışarı çıktım.Tam arkamı dönüp gidiyorken durup Demire döndüm."Kusura bakma Demir ama artık biz diye bişey yok bizim ilişkimiz bitti .Suçlu sen ol yada olma ben artık temiz bir sayfa açıp yoluma devam etmek istiyorum ." Deyip belkide son kez yüzüne baktım.Yüzünde Üzgün ve kırgın bir ifade vardı sanırım onu takmayarak incitmiştim.Fakat artık yeni bir sayfaya başlamıştım bile.Bu anlattıklarını daha önce anlatsaydı belki onu affedebilirdim ama artık çok geçti ben kendime yeni bir hayat düzenlemeye başlamıştım bile....
Kapıdan ayrıldığımda kızlara "Kızlar İrenin evine doğru yürüyorum orda buluşalım."yazdım."tm biz seni irenin arabasında bekliyoruz"dedi berra.Sanırım havalimanına İrenin arabasıyla gidecektik.
İrenlere vardığımda Arabada beni beklediklerini gördüm bende gidip arabanın ön koltuğuna oturdum.İren direksiyonda Berrada arkada yayılmak amaçlı orayı kapmıştı.Kısaca selamlaştıktan sonra yol boyu hayallerimiz hakkında konuşmuştuk.
Havalimanına gelince kendi arabalarıyla gelen ailemizle vedalaşıyordukki."13.15 de Kuzey Amerikaya kalkacak olan uçağımızın kalkış saatine 5 dakika vardır.Yolcularımızın dikkatine" diye anons yapıldı."Oha beş dakikamız kaldı kızlar hemen gitmeliyiz!!" Dedi Berra.Bizde ailelerimizle son bir kez daha vefalaştıktan sonra "1....2....veee....3"dediğimde üçümüzde aynı anda hızlıca koştuk.Neyseki zamanında uçağa varabilmiştik.Uçakta yerimizi aramaya başladık.Neyseki üçümüzde aynı kısımda üç koltuğu doldurmuştuk.Fakat dödüncü koltuğa henüz biri gelmemişti gelirsede benim yanıma gelecekti umarım rahatsız etmeyecek biri gelirdi.Yaklaşık 3 dakikadır geçmişti sanırım.Uçağın kalkmasına çok az kalmıştı ki yanımda bir kuvvet hissettim.Soluma bakına bizim yaşlarımızda bir kız olduğunu anlayabilmiştim."Merhaba ben Sude"dedi birden."Merhaba bende Zeynep memnun oldum"dedim."Bende memnun oldum."dedi.Bende gülümseyerek önüme döndüm.Bir kaç dakika konuşmadık.Daha sonra ise "Amerikaya ilk gidişin mi?"diye bir soru yöneltti.Sanırım onunda canı sıkılmıştı.Malum benimde sıkılmıştı.Çünkü bu yanımdaki iki öküzde uyumuştu.Belki Sudeyle konuşarak sıkkınlığımı giderebilirdim."Evet ilk gidişim üniversiteyi Amerikada okuyacağız."dediğimde İrenle Berraya bakmıştı."Hımm arkadaşların bu uyuyan kızlar mı peki ?" dedi gülümseyerek.Bende"Evet onlar.Küçüklükten beri yakın arkadaşız.Amerikaya üçümüzün hayalleri için gidiyoruz.8079 kilometreyi sevdiğimiz ünlülerle tanışmak için aşıyoruz."dedim gülümseyerek."Aa cidden mi bende hem eğitimim için hemde sevdiğim hatta aşık olduğum ünlülerle tanışmak için gidiyorum.Tesadüfe bak.Peki bu şanslı çocuklar kim bakalım?"dedi Sude.Sudeye kanım kaynamıştı iyi ve içten bir kıza benziyordu."Oha tesadüfün bu kadarı cidden .İsimleri Dylan Obrien , Tyler Posey ve Cody Ch-...."dicekken Sude birden çığlık attı.Herkesin kafası bize dönmüştü.Ne bağırıyor bu mal bakışlarını ikimizde hissediyorduk."Sude sessiz olsana herkes bize bakıyor. Bu arada bu cırlamanım sebebi neydi ?"Dedim."Ya siz Teen Wolf mu izliyorsunuz?"dedi.Oha Sudede mi izliyordu.Bu kızla çok ortak yönümüz vardı lan."E-Evet " dedim." Oha abi bende izliyorum .Hatta delisiyim ve benim Amerikaya gitme nedenim Dylan Sprayberryi görmek !"Ciddi misin Yuh be tesadüfe bak .Bizde deli gibi teen wolf fanıyız.Hatta Amerikaya varınca Teen Wolf setini ziyaretede gidicez.Sende bizimle gelmelisin."dedim."Tabikide gelicem.Ruh ikizlerimi bulmuşum hiç bırakır mıyım ? " dedi , ikimizde güldük.
Kızlar uyandığında Sudeyle tanıştırdım.Sudeyle olan ortak yönlerimizden dolayı onlarında kanı kaynamıştı Sudeye.Kızlarla yabancı dizi , film sohbeti yaparken yol boyunca uyumamak için direndiğimi fark ettim.Ama artık göz kapaklarımı tutamıyordum .Sudede aynı şekilde .Diğerleri yeni uyandığı için onlar konuşurken biz kulaklıklarımızı takıp müzik dinlerken uyumaya çalıştık.

MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin