5.Bölüm

54 7 0
                                    

Multimedya=Beyza

ZEYNEP'TEN

Dün olanlar hala aklımdan çıkmıyordu.Berra hayallerinin erkeğiyle bir hayranı olarak tanışmak yerine , arkadaş veya sevgili adı her neyse o anlamda tanışmıştı.Cidden herşey çok mu hızlı ilerlemişti.Amerikaya geleli çok az bir süre oluyordu.Hayallerimizin bu kadar yakın bir sürede gerçekleşeceğini düşünememiştik.Daha doğrusu Berranın hayalleri.Daha aralarında resmi olarak birşey yoktu fakat zamanla olacağına inanıyordum.Onun sayesinde belki bizim de kısmetlerimiz açılırdı ne dersiniz ?
Aşağı kata indiğimde mutfaktan müthiş kokular geliyordu.İren yemek yapıyor.Berra da sandalyede oturmuş bişeyler diyordu.Geldiğimi fark ettiklerinde "Günaydınlaşma" faslı bittikten sonra telefonum çalmaya başladı arayan ablamdı.Açtığımda selamlaşmalar falan bittikten sonra asıl konuya girebilmiştik sonunda."Zeynep ben bir süreliğine Londraya yerleşmek zorunda kaldım .Zaten bit süredir bu aklımdaydı ama söylemeye fırsat bulamamıştım.Bir süre burda kalıcam .O yüzden senden bir şey isticem .Ben buraya gelirken evin umduğumdan küçük olacağını düşünememiştim bu yüzden baya fazla eşya getirmiştim.İki gün öncede kargoyla fazla eşyaları Amerikadaki evime gönderdim .Acaba Beyzaya eşyaları koymasında yardım eder misin ablacım"dedi ablam."Tamamdır sen merak etme zaten bu günde bir işim yoktu , işime gelir oyalanırım bende ."dedim bende."Ya çok teşekkür ederim Zeynep seni seviyorum kapatmam lazım görüşürüz."dedi ve ben de görüşürüz diyemeden telefonu yüzüme kapadı."Kızlar benim bu gün ablamın eşyalarını düzene sokmam kazım o yüzden bu gün geç gelebilirim.Ablam eğitimi için Londraya yeniden dönmüş"dedim."Aa öyle mi o zaman bizde sana yardıma gelelim "dedi İren."Gerek yok zaten orda ablamın ev arkadaşı Beyza da olacak.Onla beraber hallederiz.Siz kafanıza göre takılın."dedim."Tamam o z
aman ama yardım gerekince arasın geliriz"dedi Berra."Tamam ararım neyse ben şimdi çıkıyım geç gelirim büyük ihtimal gece yarısı falan.Görüşürüz"dedim.Ve evden çıkıp ablamın eski evine gitmek için motorumu çalıştırdım.Yol boyunca radyomdan -To Love- şarkısını dinlemiştim.Bu şarkıyı çok seviyordum
Yaklaşık 2 saatlik yol aldıktan sonra Beyza ve ablamın evini bulduktan sonra eve doğru yürümeye başladım.Kapıyı çaldığımda sarışın , mavi gözlü , tatlı bir kız kapıyı açmıştı.Sanırım Beyza buydu."Merhaba sen Zeynep olmalısın.Ben Beyza memnun oldum."dedi."Evet bende memnun oldum Beyza"dedim."İçeri gelsene.Ev biraz hatta baya bir dağınık olabilir çünkü ablan eşyalarının yarısından fazla kısmını buraya yolladı galiba yeni evi buraya rağmen baya küçük."dedi.Cidden eve girdiğimde Beyzanın dediği kadar vardı hem evleri büyüktü hem de eşyalardan her bir yerdeydi.Çok dağınıktı ev buraları düzenlemek gece yarısını bulacak gibi duruyordu."Bencede.Dediğin kadar varmış ev çok dağınık bence hemen başlayalım toplamaya."dedim oda onayladı ve bir yandan konuşmaya bir yandan da evi düzene sokmaya başlamıştık.Acaba kızlar bu gün ne yapacaklardı?
BERRA'DAN

Zeynep evden çıktığında İrenle bugün yapılacaklar listesini oluşturuyordukki telefonumun çalmasıyla bu düşüncelere ara verdik.Telefonun ekranına baktığımda Tyler'ın aradağını gördüm.Çok heyecanlamıştım.Elim ayağıma dolandı birden.Telefonu açıp ne diyecektim ki .Acaba kötü bişey mi olmuştu.Yoksa benle olan arkadaşlığını mı bitirmek istiyordu."Oha kızım açsana fırsat ayağına geldi aç çabuk yoksa yolarım seni"dedi İren."Tamam açıcam hadi hayırlısı"dedim ve telefonu açtım."Alo"Dedim."Selam Berra nasıl olduğunu merak ettim.Neler yapıyorsun"dedi Tyler."İ-iyim Tyler sorduğun için teşekkürler.Aslında bizde tam bu gün ne yapıcağımızı düşünüyorduk.Ama sonuçlar pek parlak değil sanırım.Sende durumlar nasıl?"dedim birden bu kelimeler aklımdan nasıl çıktı anlayamamıştım.Çok rahat konuşmuştum.Sanırım gittikçe alışmaya başlamıştık birbirimize."Bendede durumlar aynı yapacak birşeyler arıyoruz bizde.İsterseniz beraber birşeyler yapabiliriz.Ne dersiniz?"dedi Tyler'ım.İren sesi hopörlere aldığı için Tyler'ın dediği şeylere cevap verebiliyordu.Telefonun işitme yerini elimle kapayarak."İren ne diyim şimdi ben bana beraber bişeyler yapalım diyor.Ne diyim birşeyler söyle çabuk hadi."dedim bir çırpıda."Kızım şimdi aynen benim dediklerimi diyorsun.İsterim tabii süper olur hatta arkadaşlarınla beraber bizim eve gelin takılırız.diceksin aynı bu dediklerimi kopyala yapıştır ona itiraz etme şimdi suratına kapıcak telefonu acele et"dedi iren .Bende onu onaylayıp irenin dediklerini Tylara kopyalayıp yapıştırdım.Tyler da dediklerimi onaylayıp 2 saate burda olacaklarını söyledi.Hemen yukarı çıkıp İrenle hazırlanmaya başladık sonuçta Tyler bu boru değil ya .Herneyse iren de bugün özellikle bir süslenmişti.Belki tylerın yanında codyde gelir umuduyla inşallah  gelirdi.Arkadaşlarımın mutluluğu benim mutluluğum kadar önemliydi."Cody demişken Dylan'da gelir mi sence "dedim İrene."Aa tabiki de bir işi yoksa gelir olum nasıl unuttuk biz bunu ya .Hemen Zeynebi ara çabuk ol Çabukkk"dedi İren.
Zeynebi aradık fakat açmadı.7.kere daha aramaya başladığımızda kapı çaldı.Kesin gelmişlerdi.Telefonu elimden atıp İrenle aşağıya koştuk.Kapıya ulaşınca ani bir hareketle açtık .Ve anında hayatımızdaki en büyük şokları yaşadık.Karşımızda Dylan O'brien ve Cody chirstian vardı .Allahım hemen Zeynebi aramalıydıkkk.İrene baktığımda Codyi hayvan gibi kestiğinin farkına baktım.Tabii bende boş durmadım Tylera bakmaya başladım yine çok yakışıklıydı.Çok baktığımızı fark edince İrenin başına uyarırcasına vurdum.Sessizce "Mal kendine gelmelisin karşında aşık olduğun adam var biraz ciddi ol "dedim.Dememin üzerine İrende kendine geldi ve hep beraber içeri girdiler.Ama bir dakika bu kızda kimdi ve burda ne işi vardı?
ZEYNEP'TEN

MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin