2.Bölüm

50 13 1
                                    

Bugün her zamankinden erken kalkmıştım.Saate baktığımda 5.15 olduğunu görmüştüm.Saat daha çok erkendi . Dün erken uyduğum için bugün erken uyanmıştım. Buda benim için iyi bir şeydi.İrenin doğum günü için hazırlıkları çabucak halledebilirim.
Banyoda rutin işlerimi hallettikten sonra altıma kot şort üstümede beyaz yarım bir tişört ayakkabı olarak ise beyza adidaslarımı geçirdim.Saçımı topuz yaptım.Çünkü bugün baya bir terliyecektim.Normalde makyaj yapmazdım fakat bu gün yapasım gelmişti.Dudağıma parlatıcı , gözüme rimel ve belli olan sivilcelerime kapatıcı  sürmüştüm. Bu yaştıklarım yaklaşık 15 dakikada bitmişti. Vakit kaybetmemek için hemen Berrayı arayarak "Alo Berra hemen hızlıca konuşucam çünkü yapmam gereken çok şey var beni iyi dinle şimdi. Öncelikle İreni bugün almaya gitmiceksin , ona normalden soğuk davranacaksın , doğum gününü unutmuşsun gibi davranıcaksın , okul çıkışı planlar değişti ben okula bugün gelmicem beni sorarsa ona bugün kuzenlerimle dolaşıcağımı söylersin ve son olarak ise okul çıkışı İreni sen ve getir ve bumm parti başlasın .Neyse ben kapamalıyım çok işim var sana iyi şanslar bay" dedikten sonra telefonu yüzüne kapadım.Berra akıllı kızdı bu dediklerimi ezberleyip uygulardı.
Berrayla konuştuktan sonra annemlere planımı anlatıp evden çıktım. Motoruma binip en yakın alışveriş merkezine sürdüm vardığımda ise parti için ilk olarak yiyecekleri almaya gittim . Cips Çerez gibi şeyler aldıktan sonra içki bölümüne gittim sonuçta 18 yaşındaydık içki içmemize izin vardı.İren ben ve Berranın en sevdiği içki olan Kırmızı şarap ve viski aldım.Daha sonra bira meyveli kokteyl aldım sanırım bukadar yeterdi . 2-3 şişede kola-gazoz gibi içicekler aldıktan sonra yemekleri kasadan geçirtip parayı ödedim.Neyseki üvey babamın içki satın almak için bana verdiği kimliğiyle alabilmiştim.
Yemekleri aldıktan sonra Berranın hediyesini ayırttığı yerden hediyeleri almaya gittim . Hediyeyi açmadım ama meraktanda çatlamadım desem yalan olur.Neyse iki gün önce bir fotoğrafçıda üçümüzün fotoğraflarından oluşan albümler yaptırmıştım onları alamaya gittim . Parayı ödeyip çıktım. O ara çantamdan titreme sesi geldi telefonum çalıyordu hemen kimin aradığına baktım.İren arıyordu.Kesinlikle onun doğum gününü unutup unutmadığımı soracaktı.Anlaşılan berra rolünü iyi yaparak onu kaygılandırmayı başarmıştı.Kimin kankası.Telefonun ekranını kapatacakken son 2 saatimin kaldığını fark ettim.Zaman ne çabuk geçmişti .Daha İrenlerin evine gidip aldığım süsleri içicekleri ve yiyecekleri yerleştirecektim.Ve kendime giymek için elbise alacaktım.Off çabuk olmam lazımdı çünkü İrenlerin evi de bizimki gibi çok büyüktü.Evlerinde çalışan Selma abladan ve kızı Aylinden yardım almalıydım kesinlikle yoksa hayatta yetiştiremezdim.
Gözüme güzel gözüken elbiselerin çarptığı mağazaya girdim. Burdan kendime bişeyler bakabileceğimi fark ettim fakat mağazaya girmemle çıkmam bir oldu çünkü karşımda tam olarakta Selin sürtüğü duruyordu neyseki o görmeden mağazadan çıkmayı başarmıştımki sert birşeye çarpmam bir oldu dengemi kaybedip yere düştüm.İçimden bu hayanda kim diye anırırken karşımdaki şahısa bakmadan o "benim"diye seslenmişti.Hey ben bunu içimden söylemiştim.Bir dakka bu ses Demirin sesi değil miydi.Şaşkın şaşkın  etrafa baktığımı fark edince ayağa kalkıp kendime geldim .Tam omuz atarak gidecekken beni tuttu kendine çevirdi.Aramızda çok az bir mesafe vardı.Nefes alış verişlerini hissediyordum.Hemen kendimi geri çekmeye çalıştım fakat benden daha güçlü olduğu için hareket bile ettirememiştim."Benden daha ne kadar kaçamaya devam ediceksin.İkimizde biliyoruz ki hala birbirimizi çok seviyoruz" dedi Demir."Aaa bu kadarı fazla" dedim ve kıymetlisine tekmeyi geçirdim .Bunu yaptıktan sonra yere inleyerek yığıldı bende bundan faydalanıp ondan uzaklaştım."Bana bir daha bu şekilde konuşursan o minik Demirciğin parçalanır .Dikkat et derim "dedim ve bir kere daha tekme attım bu sefer etraftakilerde ona gülerek bakıyordu.E sanırım amacıma ulaşmıştım.Zafer sevinciyle motoruma bindim poşetleride arka taraftaki kutuya yerleştirdim zorda olsa sığdırmayı başarmıştım.Motorumu İrenlerin evine sürmeye başladım.
Neyseki İrenlerin evine gelmiştim.Motorumdan inip görevli Serhat abi poşetleri eve taşımama yardım etti.Eve girdiğimizde ise ilk olarak poşetlerdeki süsleri yerine yerleştirdim.Hediyelerimi İrenlerin evinde biz çok küçükken benim ona doğum gününde aldığım çam ağacının altına koydum.Neden çama ağacı aldım derseniz ona "Bu ağacı sana aldım çünkü ilerideki doğum günlerinde hediyelerini buraya koyup beni hatırlamanı istediğim için aldım" demiştim o küçük aklımla.O zamanlar daha 5 yaşındaydık.
Herneyse hediyeleri çam ağacının altına koydum.Yiyecekleri yerlerine koydum.İçecekleri dizdim.Herşey hazır olduğuna göre artık benim hazırlanma vaktim gelmişti.Yukarı çıkıp kendi dolabımdan bulduğum elbisemi giydim.Altıma ise ince topuklu bir topuklu ayakkabı,makyajımı ise elbiseme uygun renkler seçerek yapmıştım.Aynaya baktığımda kendimi güzel hissetmiştim.Sanırım bu halimi beğenmiştim.Ama makyajsız halim her zaman tercihim olacaktır.Ben doğal güzelliği sevenlerdenim çünkü.
Düşüncelerime telefonumun çalmasıyla son verdim ."Alo Zeynep şuan sizin evin ordayız .Hazırlıkları bitirdin mi biz geliyoruz"dedi Berra ."Artık gelin çünkü partiye okulun yarısından fazlası geldi sadece doğum günü kızı eksik hadi gelinde parti başlasın." Dedim. " Tamamdır kaptan mesaj alındı 5 dakkaya ordayız kapatıyorumm."dedi Berra .Bende aşağıya inip bizim kızları beklemeye başladım.
Ve sonunda gelmişlerdi.İrenin gözleri bağlıydı.Yanlarına gidip İrenin gözlerini aynı anda açtık .Happy Birthday diye bağırmaya başladık herkesle beraber.
İren yaptığımız partiyi yeni idrak ettiğinde bizim kucağımıza atladı üçümüzde birbirmize sarıldık.Ve partinin tadını çıkarmaya başladık.
Sıra hediyeleri açmaya gelmişti.Benim Berranın hediyesini ve diğer kişilerin hediyesini açmıştı.Sırada benim yurt dışında olan Ablamdan gelen hediye vardı ama bu hediye kutusunun içi boş gibiydi.Çok hafifti.İren dayanamayıp artık paketi açtı.İçinden ise 3 tane AMERİKAYA BİLET ve bir not vardı heyecandan notu İrenin elinden alarak kendim elim titreye titreye okumaya başladım.Çok heyecanlanmıştım o AMERİKA biletlerini görünce." Sevgili İren , Berra ve kardeşim Zeynep biliyorum en son bir ay önce görüştük birbirmizi özlediğimizin farkındayım bu yüzdende aklıma bir fikir geldi siz zaten üniversiteyi AMERİKADA okumak istiyordunuz bende benim okuduğum üniversiteye sizi kayıt ettirdim.Zaten benim okuduğum üniversite AMERİKANIN en iyi üniversitesi biliyorsunuz .Şuan iyikide yanınızda değilimde o çığlıklarınızı duymak zorunda kalmıyorum.Neyse umarım hediyemi beğenmişsinizdir fıstıklarım.Hem bu sayede sevdiğiniz ünlülerlede tanışmış olursunuz sizi seviyorum amerikaya gelince görüşme dileğiyle -Sanem" şuan kızlarla heyecandan hem çığlık atıyorduk hemde ağlıyorduk.Ablamın bu süprizine çok sevinmiştik.Ablamı çok seviyorduk.Ve kesinlikle bu teklifini kabul edicektik.Tabikide kabul edicektim işin sonunda DYLANLA tanışmak var sonuçta...
Yani kısaca BEKLE BİZİ AMERİKA...🎉

MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin