Přístavy Dorb

45 6 2
                                    

Vidali se tedy do přístavu. Měli štěstí hned našli člověka-Noka který s cestou souhlasil. ,,Musíme ještě najít další cestovatele kteří by s cestou souhlasili." řekl Štěpán,, Já musím ještě něco zařídit." Odvětil Greg spokojený že konečně našel někoho kdo by chtěl jet s ním.

Po dvou hodinách se opět sešli v přístavu a to co Štěpán viděl ho překvapilo. Greg přivedl psa? ,,Kdo to je?" ,,To je Lajka. Jediná kdo kromě mě přežila. Prý ona to nedokáže ovlivnit. Ty vojáky by do posledního roztrhala a ani by si toho nevšimli." ,,Já jsem našel doktora, učence, stopaře a bojovníky spousty bojovníků. Dokonce i několik elfů" ,,Já jsem Jonáš" představil se učenec. Z řady vystoupila půvabná elfka ,,Moje jméno zní Deméter. A budu vás provázet na této sebevražedné cestě." ,,Je tu jeden problém" řekl ,,nevejdeme se na loď" ,,Já jsem tesař." řekl kdo si ,,No ale jednomu tesařovi to budet trvat věčně" namítl Greg ,,A já jsem tesař" ,,A já" ,,A já" přihlásilo se spoustu dalších lidí. ,,Takže máme armádu plnou tesařů. Nemohlo to být lepší" ,, Já nejsem tesař" někdo se přihlásil a vystoupil z řady. Greg se začal smát, protože z řady vystoupil snad stoletý stařík. ,,Cha takže armáda plná tesařu a starců. Ale co naplat pusťte se do práce aby jsme se vůbec dožili vyplutí." Aby bylo jasné že se jde do práce Lajka triumfálně zavila.

Po dvou měsícech stavby, byly lodě konečně dostaveny. Čtyři plachetnice se třemi stěžny. Santa Maria, Sant Luis, Sv. Patrick a Quine. Cesta už byla připravena.

Zakázaný ostrov Kde žijí příběhy. Začni objevovat