Jakmile lodě odrazily od pobřeží Lajka zavila na pozdrav a uložila se na čestné místo vedle kormidla na Santa Maria. ,,Co za rasu psa je Lajka" zeptal se učenec Jonáš. ,, Nemám tušení. Přines jí můj přítel Ug, prý to byl nějaký experiment. Co jsem slyšel tak to byl vlkodlak a rozhodl se že chce být člověk, pořát. A tak podstoupil experiment. Vyšlo to z půlky; už není vlkodlak ale teď je to pes, na pořád. Proto je tak inteligentní." ,, Bouře na obzoru, BOUŘE NA OBZORU" zakřičel někdo. Za chvíli opravdu přišla bouře. Jonáš vylezl na palubu s kýblem v ruce. ,,Co to děláš s tímto kýblem." zeptala se elfka Deméter ,,vypočítávám jak rychle se tento kýbl naplní, a podle toho zjistím jak je bouře silná. ALE NE. To je hodně silná bouře".
Štěpán seděl vedle kormidla a povídal si s Gregem který kormidloval. ,,Co budeme dělat až tam dorazíme" zeptal se ,,Ostrov se sám brání a jediný spůsob je že získáme tři artefakty které hodíme do sopky uprostřed ostrova, pak se ostrov uklidní. Tedy prý." ,,Gregu slyšíš to jako by někdo běžel. Jé ahoj Jonáši co tady děláš." ,,Počkejte potřebuju popadnout dech. Ta bouře venku mááá ." Jonáš to ani nestihl dopovědět a loď se zhupla na vlně deset metrů vysoké. ,,má dostatečnou sílu aby nás všechny zabilaaa." Loď se opět zhoupla. ,,A co navrhuješ?" ,,Shromáždit všechny kouzélníky na paluby!"
,,KOUZELNÍCI NA PALUBU! KOUZELNÍCI NA PALUBŮ!" na palubách se shromáždili kouzelníci a začali čarovat. Už už mraky začali ustupovat když tu přišla další vysoká vlna. Kouzelníci upadli a přestali kouzlit. Mraky se opět začali shromažďovat nad loďmi ,,KOUZELNÍCI NA QUIN AŤ DRŽEJ LOĎE ROVNĚ" snažil se Štěpán překřičet déšť, ale moc mu to nešlo. Najednou do Sant Luis udeřil blesk a loď přepůlil napůl. Okamžitě šla ke dnu. Nikdo nepřežil. ,,ČARUJTE DÁL!" Mraky postupně začali ustupovat. Nakonec ustoupili úplně. Na palubách se rozhostila radost že přežili.
OČIMA LAJKY
Lajka ležela na tvrdé podlaze vedle kormidla. Najednou uslyšela ránu. Otevřu oči a najednou tady nikdo není. Co mám dělat? Pujdu se kouknout na palubu. ÁÁÁ co to je já letím vzduchem. Najednou před sebou vidím zeď. Bum.
Štěpán vešel do kormidelní místnosti a co nevidí! Lajka leží na podlaze. ,,Ona umřela!! LAJKA UMŘELAAA!!"
ČTEŠ
Zakázaný ostrov
FantasiPartička dobrodruhů se vydala na moře, za dobrodrušstvím a najdou tajuplný ostrov. Co vše ostrov opravdu skrývá.