Krokodýl

66 5 1
                                    

Hospoda Krokodýl je známá snad všude. Hlavně mezi trpaslíky. A právě sem míří Štěpán. Člověk vyší postavy s obouručním mečem na zádech. Jakmile vešel do hospody, oči mu zabloudili k lidem kteří by ho mohli ohrozit. Měl takovou smůlu že si musel sednout právě k jednom z nich. Začal s ním nucený rozhovor. ,,Dobrý den" všiml si že se nejedná o člověka ale o skřeta byl zahalen do hadru, na kterém byla ještě zaschlá krev. Skřet si odplivl ,,Dobrej". ,,Já, jsem Štěpán. Hledám nějaké dobrodrušství" Opět si odplivl. Štěpánovi už to přišlo nechutný. ,,Tak dobrodrušství jó. Něco bych měl. Budeš mi mýt záchod." Usmál se,, Já jsem Greg,, Najednou v davu někdo začal řvát na hospodskýho. ,, Ty šmejde tys tam byl a nechals tam všechny chcípnout" vypadalo to že si dal moc piva. ,, O čem to tady mluvíš?" Najednou do hospody vtrhnula ozbrojená garda, a oba odtáhli. Štěpán ještě slyšel volání hospodskýho: Prosím né, mám manželku a děti. Greg se otočil na Štěpána. ,,Měl bych pro tebe ještě jeden úkol. Slyšel co ten vožrala řikal" ,,Jo že nechal chcípnout nějaký šmejdy." ,,No bylo to trochu jinak ale vlastně jo. Mluvil o ostrově na který vyrazila výprava za poznáním." ,,Ale proč na něj řval, a proč je odtáhly ty vojáci" skočil Gregovi do řeči ,,Kdybys mě nepřerušoval tak bych ti to řek. Takže na tom ostrově všichni zemřeli,  až na pár bytostí. Jakmile se loď s posledními přeživšími vrátila sem na pevninu začal další masakr. Vojáci nás-tedy je začali vraždit téměř nikdo nepřežil. Teď už se to používá hlavně když se chcete někoho zbavit." ,,No a co by to bylo za práci?" Greg si sundal hadr z hlavy a odhalil velkou jizvu přes levé oko. ,, Tys tam" ,,Jo ale to nesmíš říkat nahlas ještě to někdo uslyší." Skočil mu do řeči Greg. ,,Žiju už jen já a Lajka. A teď k věci. Na tom ostrově zemřel můj přítel Ug. Chci se tam vrátit a pomstít ho nebo alespoň umřít tam kde zemřel on. Jdeš do toho se mnou?"

Zakázaný ostrov Kde žijí příběhy. Začni objevovat