ilk 2 bölüm çok fazla o dedi bu dedi oldu ama ilerleyen bölümler böyle değil ilk kitap ilk 2 sayfa o yüzden ilerleyen bölümlerin böyle olmayacağından emin olabilirsiniz :D Multimedyadaki Emine :D
4 arkadaş birlikte dışarı çıktılar.ogün hava pekde iyi değildi,yağmur yoktu ama çok rüzgar vardı.akşam olmuştu yürüyerek eve gidiyolardı."çok üşüdüm"dedi emine."bende hava gerçekten soğuk" dedi melikşah."evet" dedi attila.sonra "burası neresi sanırım kaybolduk" dedi deniz."yok be buluruz şimdi yolu"dedi attila.bi müddet yürüdüler hava daha da soğumaya başladı hepsi artık üşüyordu."yoruldum"dedi melikşah.çok yürümüşlerdi "bir yere oturup dinlenelim bende yoruldum" dedi emine.biraz daha yürüyüp oturabilecek bir yer aradılar ama etraf çok sessizdi kimsecikler yoktu.melikşah telefonunu çıkardı ama çekmiyordu hepsi denedi hiçbirinde sinyal yoktu biraz daha yürümek zorunda kaldılar.bir otel gördüler oraya gitmeye karar verdiler."burası çok garip bir yer korkunç" dedi deniz."evet"dedi emine."evet ama napalım tek yer burası" dedi attila.sonra içeri girdiler kapı gıcırdadı okadar korkunçtuki ayrıca daha da soğuktu.etrafı aradılar kimse yoktu daha da korkmaya başladılar."burda birsürü yiyecek var hepsinin tarihi yeni ama bazı odalar çürümüş et gibi kokuyor" dedi deniz."evet iğrenç gidelim buradan korkmaya başladım ve ayrıca burası daha soğuk"dedi emine.deniz "evet yaa"dedi."mızmızlanmayı kesin" dedi melikşah"biz sanki çok sevdik"attila da ona katıldı.sonra attila 2 odanın anahtarını aldı emine ve ebru aynı anda "biz o odada yalnız kalmıcaz bunu unutun bu iş yaş" dediler.biraz sustular sonra melikşah "tamam dedi aynı odada kalalım"dedi.odaya çıktılar aldıkları en büyük ve en düzgün odaydı.geçtiler bişeyler yiyip uyumaya karar verdiler.emine kapıyı iyice kiltledi hepsi uykuya dalmıştı.bir kaç saat sonra deniz bir ses duydu ve kalktı.kapı açıktı orda bir karartı görmüştü çok korktu ve herkesi uyandırdı."yaaa korkuyorum biri kapıyı açtı hadi gidelim buradan"dedi.hepsi karşı çıkmıştı gidecek başka biryerleri olmadığını düşünüyorlardı.deniz hepsinin delirdiğini düşündü.kapıyı kapattı ve "hadi uyuyun" dedi attila. deniz uyuyamadı korkuyodu ama bi müddet sonra uyuya kaldı.uyanmışlardı odayı açıp aşağı indiler.bu da nesi çıkış kapısı kitliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.Otel Odası.
HorrorHiç sokakda yürürken herşey ve herkes yokoldu karşınıza bir otel çıkdı ve hayatınızı mahvettimi...?