Selam multimedyadaki Emine bu bölümden sonra düzgün yazmaya başladım :D voteleri unutmayın iyi okumalar :D
Şu anda evin salonundaydılar.Hepsi cidden çok sıkılmıştı.Burdan gitmek istiyolardı.
Deniz:
-Emine nerde emine yok
-Emineeeee
diye bağırırlarken merdivende yine o adam belirdi
Deniz:
-Emine nerde seni pis yaşlı
Attila:
-sakin ol Deniz bu adamın napacağı belli olmaz
Melikşah:
-evet sakin ol
geri dönüp baktıklarında adam gene yoktu
Attila:
-seni o.çocuğu
Melikşah:
-sakin ol,dağılıp Emine'yi bulalım
"EMINE"
Uyandığında çok karanlık bir yerdeydi ayağı bir yere bağlı gibiydi.Yanında bir el feneri vardı uzanıp onu aldı.Etrafa ışık saçıp nerede olduğunu anlamaya çalıştı.Biranda karşısına o yaşlı adam çıktı.Emine çok korktu yerinden sıçradı adam Emine'nin kulağına bişey fısıldadı ve gitti Emine çok şaşırdı.
"ATTILA"
Bir odaya girdi sessiz bir odadaydı.Odanın etrafını gezmeye başladı yerde bir kağıt buldu.Üzerinde birşey yazıyordu.Ne olduğunu merak etti.
"DENIZ"
Bir odaya girdi bu oda okadarda karanlık değildi.Ay ışığı direk odaya vuruyordu.Aynada bir yazı vardı,Deniz'in tahmin ettiğine göre kanla yazılmıştı.Ne olduğunu merak etti.
"MELIKSAH"
Onun girdiği oda çok karanlıktı.O hiçbirşey görmüyodu ama yinede odayı gezdi.Tam odadan çıkarken bir kağıdı ezdi eğilip kağıdı aldı ama okuyamıyodu.Kağıdı cebine koydu ve odadan çıktı.
Hiçbiri o yazıyı umursamadı.Deniz,Melikşah ve Attila salonda buluştular.
Deniz:
-Ben bişey bulamadım.Siz bişey bulabildinizmi???
Melikşah:
-Bende bişey bulamadım.
Attila'da başını sallayarak hayır dedi.
Deniz Emine'yi cidden çok seviyordu ve onun kaybolduğuna çok üzülmüştü herşey olmuş olabilirdi.En iyi arkadaşıydı.Onun için çok endişeleniyordu.
Adam merdivenin başında belirdi bişiler fısıldamaya başladı.Hepsine çok tanıdık geldi ama ses çıkarmadılar.Birbirlerine baktılar.Sonra tekrar merdivene baktılar.Adam gene yoktu.Napacaklarını bilmiyolardı.işler iyice kötüye gidiyordu.
Melikşah:
-Napıcaz yaa nasıl çıkıcaz buradan artık çok sıkıldım.
Melikşah cebinden telefonu sinyal çekiyomu diye bakarken kağıdı düşürdü
Deniz:
-o ne
-bi odada buldum
Deniz kağıdı açtı ve baktı odada aynada yazan yazıydı ayrıca adamın merdivende fısıldadığı
Deniz:
-Bu ne acaba?? Bunun ne olduğunu anlamalıyız adam bozuk pilak gibi sürekli bunu tekrarlıyıo
Melikşah:
-Evet ama ne yapabilirizki böyle bir yerde
Attila:
-Evet ama çok geç oldu her taraf karanlık yarın araştırırız.
Sabah olmuştu bişeyler aramak için hazırlardı bu sefer iyice araştırcaklardı tek tek odaları gezmeye başladılar.Deniz'in girdiği bir odada büyük bir kitap vardı açtı ve okumaya başladı ama bu okuduğu şey...
Deniz kitabı kaptığı gibi çocukların yanına gitti.Kitabı onlara gösterdi ve şaşkınlıktan ölmek üzreydiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.Otel Odası.
HorrorHiç sokakda yürürken herşey ve herkes yokoldu karşınıza bir otel çıkdı ve hayatınızı mahvettimi...?