Emine ???

49 2 3
                                    

      Selam yine ben yeni bölüm sizlerle.Okuma vote ve yorum çok az olduğu için hiç yazasım gelmiyo ama bu bölümü arkadaşımın isteği üzerine yazdım umarım beğenirsiniz multimedia Emine :D 

           Evet biraz sakinleşdiler ama hala korkuyorlar nede olsa o adamla aynı çatı altındalar ama nerde olduğunu ne zaman ortaya çıkıcağını bilmiyorlar.Bu canlarını baya sıkıyordu ve bunun yanında bin türlü şey...

 "Emine bi bakarmısın"   Melikşahın çağrışıyla hemen yerinden kalkıp ona doğru yürümeye başladı.

"Efendim"

"Deniz sende"

"Tamam geldim"

"Diyorumki bir şekile Attilayı,yada artık her neyse yakalayıp bir yere mi kapatsak"     dedi Melikşah çözüm yolları düşünüyordu bu olanlardan sonra ve bir türlü karar veremiyordu ve bunları Deniz ve Emine'ye sunarsa daha çabuk kolay verecekdi.En azından o öyle düşünüyordu.

"İyide biz onu bir yere kapatsak kaç yazar adam bir anda ışınlanır boom... ve onuda alır gider bizde boşa çabalamış oluruz"  Deniz bunları söylerken ellerini göğsünde bağlamış bıkkın bir tavırla konuşuyordu tabi gözlerini devirmedende durmuyordu.

"Tamam ama deneyelim dedim yada her neyse napıyosanız yapın bıkdım artık"   Melikşah'da bıkkın bir tavıra büründü Deniz'in  böyle umursamaz olması canını bayağa bir sıkıyordu.Ve artık cidden sıkılmıştı.

"Adamın zayıf noktalarını arıyalım belki onun zayıf noktalarıyla bir çember yapıp Attila'yı içine koyarsak oraya giremez  ve  en azından bir yükden kurtulmuş oluruz"     Emine'nin bu teklifi Deniz ve Melikşah'ın kafalarını bir anda ona doğru çevirmişti ikisinede çok güzel bir teklif gibi gelmişti.Öyleydide zaten.

"Olur güzel fikir"    Melikşah bıkkın tavrından ayrılıp ilgili tavrına bürünmüşdü ama Deniz hala ilgisizdi arada bi ona böyle olurdu zaten canı bir anda sıkılır hiçbir şey yapmak istemez konuşmaz olurdu.O hep hiperaktif olan kız biranda sorunlu birine dönerdi.

"Tamam o zaman hadi bişeyler bulmaya çalışalım"     dedi Emine Melikşah hemen ardından konuştu 

"Tamam kafanıza göre dağılıp arayın bu sefer bölüm yapmıyalım"   Deniz hemen ayağa kalktı ve bodruma doğru ilerledi Emine'de başını onaylarcasına sallayıp "Tamam" dedi ve ilerlemeye başladı.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

           En az 2 saat geçmişti hiçbiri net birşey bulamadı.Deniz salona doğru yürümeye başladı.Henüz kimse gelmemişti oturdu ve beklemeye başladı çok sevdiği şeyi yapmaya başladı parmaklarını kıtlatmak iyiki yanında Emine yokduda rahat rahat yapıyordu Emine buna cidden sinir oluyordu sinir olduğu bir kaç şey daha vardı.Bunlar... diye düşünürken Deniz Melikşah'ın içeri geldiğini gördü ve düşüncelerinden sıyrıldı.Melikşah kaşlarını kaldırıp soru sorarca baktı ve hemen konuştu 

"Ben bişey bulamadım ya sen?"

"Hiç-bir-şey-yok burda çürüycez işte daha niye uğraşıyoruz ki ??"    Deniz bağrıyodu zaten yine o gıcık oluncak huylarından birindeydi hiçbir şey yokken sinirleri bozukdu 

"Oooof kapaçeneni be yeter artık Emine'de gelene kadar düzelsen iyi olur yoksa yaşlı adam gelmeden ben seni öldürücem"    Melikşah'da bağrıyordu ve sinirlenmişti.Melikşah'da Deniz'in en çok trip attığı zamanlarından nefret ederdi şuan da onun gibi bir şeydi zaten.

------------------------------ Yaklaşık 1 saat sonra--------------------------

                       Emine hala gelmemişti ve Deniz'de Melikşah'da artık korkmaya başlamıştı Melikşah 

"Hadi kalk Emine'yi bulalım"dedi Deniz'de başını onaylarcasına sallayarak ayağa kalkdı.Bütün odaları aramışlardı ama o yokdu o kaybolmuşdu Deniğz telaşla "Hadi bahçeyede bakalım"   dedi ve daha Melikşah bir şey demeden hemen arkasını döndü ve kapıya doğru koştu dış kapı açıkdı dışarıya çıkdığı gibi donup kalmması bir oldu Melikşah' da dona kaldı.O farklıydı her tarafında kan vardı çıplakdı ve gözleri...gözleri sarı'ydı...

                   Evet bir bölümün daha sonuna geldik kısa oldu ama zaten yazasımda yokdu her neyse eğer vote ve yorum iyi olursa diğer bölüm gelcek ve Emine'nin bu halinden bir resim daha paylaşcam bb :D kendinize iyi bakın vote ve yorum'u unutmayın bak ;D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

.Otel Odası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin