Attila...

55 3 0
                                    

   Okumalar çok fazla düştü hiç yazasım gelmio votelermisiniz :D multimedia Deniz

O odadaydı ama asılmıştı belkide ölmüştü hemen koşarak yanına gittiler.Melikşah Attilayı ipten kurtarırken Deniz'de nabzını ölçtü.Ama nabız yoktu...

   Çok telaşlanmışlardı Melikşah naptığını bilmiyordu bile kalp masajı yapmaya başladı.Deniz ve Emine dona kalmıştı.Melikşah uğraştı ama başaramadı  o,o ölmüştü...Onu hemen kaldıkları odaya götürdüler yatağın birine koydular kafası hariç heryerini örttüler.Sonra başına oturdular hepsi ağlıyodu hemde hıçkıra hıçkıra.

"-Bizim ne suçumuz var.Neden bunları yaşıyoruz?"  dedi Emine ve Melikşa'da hemen ona sarıldı.

"-Merak etme bitanem kurtulmamız için elimden gelen herşeyi yapıcam"

  Desede Melikşah Emine duramıyodu hıçkırıyodu çok korkmuştu.Deniz'de baya korkmuştu ama öylece donakaldı.Bişey diyemiyodu önünde bir ceset yatıyodu.Üstüne üstük o arkadaşının cesediydi.Bundan baya bi etkilendikleri  için bişey yapamıyolardı.Melikşah biran Bahçede beklemenin daha güvenli olacağını düşündü. Melikşah onlara "kapıyı kırmaya çalışalım" diyince bu fikiri beğendiler hem Attila'yı öyle görünce artık hiçbişey umurlarında değildi beğenselerde beğenmeselerde.

   Hemen aşağı indiler Melikşah ilk olarak önlerine düşen lambanın küçük demir parçalarını alarak kapı kilidinden kapıyı açmaya çalıştı.Bayabi uğraştı ama yapamadı kapıyı açamadı.Sonra sert bir vazo alarak kapının kilit bölümüne hızla vurmaya başladı.Oda olmayınca omzuyla kapıya çarpmayı düşündü geriden gelerek kapıya hızla vurdu bunu nekadar denediysede olmadı.Artık çok sinirlenmişti ve vazoyu alıp sinirle birkaç kere daha vurdu kapı sonunda kırılmıştı Deniz duraksadı 

"-Attila'yı burdamı bırakacağız?"

"-Deniz haklısın"dedi Melikşah ve odaya çıktılar Attila yoktu.

     Evin birkaç odasına baktılar Attila'yı aradılar ama o yoktu sonra salon a indiler Attila oradaydı ayaktaydı ve kapıya bakıyordu.Bir sağa bir sola sallanıyodu.Melikşah korkulu ve sessiz bir şekilde yanına yaklaşdı.

"-Attila."

   Yavaşca omzuna dokundu Attila biranda kafasını döndürdü gözleri bembeyzdı.Öylece Melikşah'a bakıyordu.Osırada Deniz ve Eminenin çığlık atması bir oldu.

"-Kaçın" Melikşah korkmuşdu.Üçü birden hızla koşmaya başladılar.Attila'da arkalarındaydı Melikşah Eminenin yanındaydı  ve onu koruyodu derken Deniz avizeye takıldı ve düştü Attila yakasına yapıştı tek eliyele Deniz'i kaldırdı kulağına yaklaşdı Deniz ölmek üzereydi öyle çok korkmuşduki kalbi sanki yerinden çıkacakdı.

"-Beni aldı sizide alıcak"

   Bunu okadar yavaş ve okadar sessiz söylemişti ki ayrıca bunu söylerken sırıtıyodu.Deniz'in korkusu daha da artmaya başladı.Attila'nın yanında biranda adam belirdi Deniz'e baktı güldü ve Attila'ya dokundu ikisi birden kayboldu.

    Melikşah ve Emine hemen Deniz'in yanına geldiler.  Emine:

"-İyimisin?"

   Deniz hemen kendini toparlamaya çalıştı çok korkmuşdu zorda olsa

"-İyiyim"

   Demeyi başardı.Ağlamaya başladı Emine hemen ona sarıldı 

"-Ağlama"...

.Otel Odası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin