Aslı...

103 5 1
                                    

Diğer bölümde adamı paylaşıcam multimedya Deniz votelemeyi unutmayın :D   

Emine ordaydı ayağı bağlıydı.Melikşah'ın yüzü biranda sevinçle doldu.Hemen koştu Emine'ye sarıldı.

-Iyimisin sana bişey yaptımı korkuyomusun

??

-Hayır iyiyim bişey olmadı.

Emine nolduğunu anlamadı Melikşah neden böyle davranıyo hiçbir fikri yoktu.Bu durum hoşuna gitmişti ama şu anda daha önemli bir durum vardı.O manyak onları öldürebilirdi.

   Melikşah hızla Emine'nin ayağındaki zinciri vurmaya başladı.Ama zincir baya kalındı.Zar zor da olsa sonunda kırmayı başardı.

   Emine'nin ayağa kalkmasıyla Melikşah'ın Emine'ye sarılması bir oldu.Melikşah büyük bir oh çekti.Durdu ve bida sarıldı.

-Noldu??

-Ya şey sen öyle biranda ortadan kaybolunca şey oldu şey,ben çok korktum.

Emine güldü çok mutlu olmuştu ama nedenini bilmiyodu. 

Deniz:

-Bölmek istemem ama burda durmak pek de hoş değil yukarı çıksak.

-Evet bende ne zamandır burdayım ve sıkıldım,

   Deniz Emine'yi çok özlemişti gitti ve kolunu omzuna attı.Birlikte kıkırdadılar.Birbirlerine sıkı sıkı sarıldılar.

   Adam bu seferde salonun ortasındaydı.Bize:

-Çok vaktiniz kalmadı.

dedi.Birbirimize baktık döndük ve adam gene yoktu.

Deniz:

-Yalnız o resim neydi öyle adamın karısı bildiğin senin kopyan bi takmış kafaya o benim karım ondan uzak durun

-A  evet banada "Aslı iyimisin seni çok özledim" deyip durdu,

    Hepberaber bir odaya çıktılar.Kapının önünü iyice kapadılar.Kendilerine resmen bir sığınak hazırladılar yemek malzeme işlerine yarayabilecek herşey vardı o odada o yüzden çok iyi kitliyolardı ve erkekler tek tek nöbet tutuyodu.O adamın o odaya girmesi neredeyse imkansızdı.

    Sabah olmuştu uyandılar ve bişeyler atıştırdılar.Sonra oda'nın kapısına geldiler kapının önündeki engeller kalkmıştı.Ama odanan ne bi nesne nede biri kayıptı.

    Tek olan kapıda yazan yazıydı...

.Otel Odası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin