Evde multimedyada voteee :D
Adam Melikşa'a doğru fırlattı bıçağı.Neyseki Melikşah'ın kolunu sıyırdı geçti herkes Melikşah'ın başına toplandı,ve gene aynı şey oldu adam gene ortalıkta yoktu.
Melikşah'ın kolu okadara kanamıyodu,ama yinede nolur nolmaz oraya bir bez parçası sardılar.Bu bez Melikşah'a aitti.Büyük değildi ama kolunun çevresine sarabildiler.
Melikşah,yarası ne kadar küçük olsada zor hareket ediyodu.Ama yinede bir bıçak koluna girmişti resmen.Onun psikolojik etkiside vardı.
-"Melikşah iyimisin"
-"iyiyim Emine merak etme"
-"Of çok korktum manyak herif bıçağı fırlatıverdi."
-"iyiyim ya bişey yok sıyırdı nede olsa"
ikiside birbirlerine bakıp bakıp güldüler Melikşah biran iyiki yaralandığını düşündü,nekadar itiraf etmesede Emine'yi çok seviyordu.
-"iyimisin kardeşim cidden korktuk"
-"Aynen ya pislik herif"
Attila ve Deniz'de düşüncelerini söyledikten sonra Attila
-"Aklıma bişey geldi eveden neden arkamıza bakarak uzaklaşmadık"
Meikşah:
-"Aynen yaa abi hiç aklımıza gelmedi."
Bu fikiri hepsi çok beğendi dışarı çıktılar
Attila:
-"Kimse arkasını dönmesin gözümüz hep evde olsun."
Deniz:
-"Tamam hadi başlayalım."
Arkalarını döndüler yavaş yavaş yürümeye başladılar.Hepsinin gözü evdeydi.Baya uzaklaştılar evi görmekte zorluk çekiyolardı ama pes etmediler devam ettiler.Artık baya uzaklaştılar ve evi görmüyolardı derken bişeye çarptılar arkalarını döndüler ve tabiki çarptıkları şey evdi.Artık sabırları taşmak üzereydi böyle bişeyi nasıl olabilirdi.Akılları bir türlü almıyodu.
Deniz:
-"tamam iki kişi eve baksın iki kişide farklı yöne doğru yürüsün"
-"Bu durumda iki kişi kurtulcak iki kişi burda kalcak"
-"Doğru söylüson Melikşah böyle düşünmemiştim."
-"Bu durumda ben Emineyle gidiyorum siz eve bakıyosunuz"
-"Ne farkeder tamam "biz" gidiyoruz siz burda kalıyosunuz."
Deniz pis bi şekilde sırıttı.
Melikşah ve Emine eve bakıyolardı Deniz ve Attila'da farklı bi yöne doğru yürümeye başladılar
-"Sence bu nasıl oluyo??"
-"Bilmiyorum ama cidden bilmek isterdim.Deniz bu,bu çok saçma ve imkansız nasıl oluyo aklım almıyo"
-"hadi ama"
-"ya of"
Olan buydu Emine,Melikşah ve ev önlerinde duruyodu.Deniz Emine'ninomzuna dokundu.
-"aaaaa"
Emine arkasını döndü
-"of senmiydin ya ne bidakka nasıl ya of"
-"bıktım yeter artık"
Emine korkuyla Deniz'in arkasına bakıyodu.Hepsi beraber arkaya baktılar adam arkasındada ev bidakka arkalarına döndüler ev yoktu tekrar adama baktılar adam yoktu nede ev tekrar arkalarını döndüler ev arkalarındaydı ama adam gene yoktu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.Otel Odası.
HorrorHiç sokakda yürürken herşey ve herkes yokoldu karşınıza bir otel çıkdı ve hayatınızı mahvettimi...?