Budeme BFF?

25 3 0
                                    

Ráno, než jsem se vypravilado školy jsem si myslela že dnes fakt nic nestihnu.
Vstala jsem místo v půl šesté ve čtvrt na osm, než jsem se najedla tak bylo třičtvrtě na osm..
No prostě horor!!
A teď honem do školy je 7:48 a cestou kdy už jsem byla skoro u školy jsem potkala Lindu l, spolu s Lindou jsem už bezstarostně šla do školy.
V šatně už nikdo nebyl, protože všichni chodí dříve aby měli delší přestávku na hry..
Ve třídě jsme ale byli jen tak tak, bylo 7:58 a pani učitelka už byla ve třídě...
Když bylo po první hodině, tak jsme spolu s Lindou šli k automatům, protože jsme zapoměli pití.
Po další hodině semnou byla celou přestávku, ale pořád nás tam chodily otravovat holky říkaly nám jaký jsme krávy, a že se Linda kamarádí s koštětem..
No a protože nás to štvalo tak jsme si řekli prostě ignorace!
Začli jsme je ignorovat až na poslední přestávku Sanjay a Marisu štvalo jaké jsme já a Linda kamarádky a opovážily se k nám přijít s otazkou: ,,budeme BFF?" samozřejmě že předtím ještě nezapoměli zmínit že chtějí mír, a takový ty kravinky..
My jsme ale obě okamžitě odpověděli: ,,děláš si srandu nejdřív nám nadáváte a teď chcete být BFF?"
,,trochu trapný ne od budoucých sedmaček!" potom se smutkem odešli ale než odešli tak zmínily; ,,my to věděli jsme krávy".
Ale to už jsme já a Linda byli ticho.
Odpoledne jsme se domluvily že já a Linda půjdeme do cukrárny..
Byli jsme v cukrárně cca dvě hodiny, až najednou tam přišla Sanjay a zeptala se nás: ,,nepůjdeme na zmrzku" v tu chvíli jsem řekla: ,,už jsme měli čau!" a odešli jsme bylo sice vidět že je Sanjay smutná,ale nebudeme BFF s někým kdo neumí nic jiného než ponižovat...
Druhý den když jsme spolu s Lindou přišli do školy Sanjay se nebavila s nikým, v tu chvíli mi ji bylo líto..
Ale neměla nadávat!
O dalších přestávkách jsem se zeptala Karry co je se Sanjay no jo měla kecy, ale řekla mi: ,,celý den je smutná a odmítá s námi mluvit".
Uvědomila jsem si že přece jenom by se mohla napravit a mohla by být semnou a Lindou alespoň kámoška.
Šla jsem zaní ale až poslední přestávku kdy mi řekla že ji vše moc mrzí, ale chtěla by to napravit..
Přišlo mi to jako dobrý nápad, ale Linda to odmítala.
Nakonec to další den přijmula a se Sanjay jsme se uż malinko bavily.
Vzestupu dalších dnů už jsme začínali být takové kámošky že Linda chudák se zdála odstrčena..
Ale co jsem měla dělat jiného než se začít bavit více i s Lindou..😍

Ahoj je tady další kapitolka,
kterou jsem měla připravenou asi dva týdny ale nevydala jsem ji a proto jsem mezi tuto a tu první kapitolku dala tu co byla před touhle.
Tak ★ a 💬.

😍Mi_ci_n_ka😍

Smutná navěky?Kde žijí příběhy. Začni objevovat