Dneska jsem šla s Lindou do školy.
Bylo asi 7:15 a byli jsme před školou brzy, ale řekli jsme si, že protože jsme tady brzy tak půjdeme ještě do obchodu.
Cestou jsme ani nikoho nepotkali, protože bylo moc brzy a upřímě kdo by šel v týhle zimě o půl hodiny dřív do školy...
Než jsme došli do obchodu už bylo 7:25 a než jsme si něco koupili, tak bylo 7:40.
Šli jsme teda do školy a cestou jsme už potkali asi tak 100 lidí..
Když jsme došli do školy, tak jsme šli spolu rovnou do šatny.
V šatně byli kluci a ty nehorší holky (pro nás).
Ty si nás ale ani tak nevšímaly jako třeba kluci kteří mleli že jsme lesby atd..
A to vždy když jsem se s BFF objala, nebo ji řekla že ji mám ráda a že je best.
Kluci jsou prostě blbý..
Celý den ve škole proběhl jako předchozí, protože jsme se piřád bavili jen spolu no jo ale i vlastně se Sanjay, která prostě stejně netuší že ji už nevěříme zkrs to co mi jednou udělala..
Když jsme šli z oběda já a Linda tak jsme jeli na pennyboardech což je nejlepší věc co znám.
Tak jsme si cestou povídali a Linda se mě zeptala jestli nepůjdeme do kina na nějaký film.
Řekla jsem že se mi moc do kina nechce, ale hned vyhrkla že teda alespoň na plovku.
A to už jsem řekla ano.
Tak jsme si domluvili termín a čas no prostě..
Vždyť to znáte!
Domluvili jsme se na zítra💕 a taky se tak stalo.
Další den jsme už po ránu byli naťešeny že jdeme na plovku, obě jsme měli nové dvoudílné plavky takže super..
Moc jsme doufali že už bude poslední hodina😂.
Když byla poslední hodina, tak jsme šli na oběd to je jasné..
Po obědě jsme jeli na plavku kde jsme si zaplatili čipy na celý den a mohli jsme tam být třeba do doby než zavřou.
Tak jsme tam teda vešli a první co jsme viděli byl jeden kluk od nás ze třídy a jeho ,,holka" která v plavkách vypadala jako nějaká kráva.
Chvíli mi to prišlo líto že si vybral tuhle.. Ale to asi jen proto že dřív jsem ho měla ráda taky.
Ale vybral si sám a teď se sni jen vytahuje..
Mimochodem jmenuje se Irena, ale u mě má nado smrti přezdívku Irka, je to prostě kráva která si myslí že ji balí všichni..
No nic jdeme dál.
Po chvíli jsme šli na tobogán abychom jsme se ochladili a bylo to strašně super! Na tobogánu jsme ztrávili asi hodinu😂😂.
Pak jsme šli do sprch a do výřivky..
Tam jsme mohli být jen asi deset nebo třicet minut takže jsme hned vypadli.
No a šli na skokánky.
A ikdyž třeba to salto neumim skála jsem dle sebe.
Jen Linda salta uměla..
Po skokánku jsem byla nucena jít do bazénu, ale dost jsem se mu vyhýbala, protože mě nebaví plavat..
Ale Linda mě nakonec donutila a nebylo to úplně špatný ...
Pak jsme šli zase na tobogán a střídali jsme to..
Asi v půl osmé jsme šli do sprch, pak jsme se šli obléct no a nakonec jsme měli tři minuty na odevzdání čipu.
Já to stihla, ale Linda ne platila jednu korunu😂.
Ouu jak je jedna koruna moc..
No a šli jsme obě k sobě domů, byl to best den!💕Ahoj! Tak a je tu další kapitolka!
Teď je o trochu delší a dalo by se ríct že i zábavnější.
Děkuji za ★ ale, i za další budu ráda💕 a to i za 💬.😍Mi_ci_n_ka😍
ČTEŠ
Smutná navěky?
RandomPříběh je o dívce jménem Lucci, je jí 13 let a ve škole prožívá trápení... co bude dělat? změní se? ✔TO VŠE V PŘÍBĚHU✔