Dejte mi všichni pokoj

16 2 0
                                    

Ráno jsem vstala v půl osmé no dvakrát jsem z toho nadšená nebyla no..
Se vším všudy jsem do školy došla až ve čtvrt na devět s tím že jsem málem brečela, protože cestou jsem spadla jsem na kolena a lokty a koleno mám úplně odřené.
Vešla jsem do třídy kde jsem si myslela že učitelka tady neni.
A tak jsem se ani omlouvat nemusela a když jsem byla na hodinu připravena tak jsem se s úsměvem podívala na Sanjay a Meggy ty se na mě podívaly jako kdybych byla vrah nebo co...
A já jsem se pohledem ptala co se děje.
Ale už odpověď nečekám a vejde učitelka do třídy no a s vadnýma kecama se učíme..
O přestávce ke mně přišla Sanjay że jsem dost blbá a chovám se jako kráva a jelikož do toho kina jsem všechny zvala dala mi na lavici 150 korun.
Což si mě donutila to přijimout.
O další přestávce ke mně přišla Meggy a ta se semnou bavila a ještě mi řekla že jsem super a že to jenom Sanjay něco přelítlo přes nos.
Já jsem se falešně pousmála a koukla na Sanjay, která zrovna vlepila facku jednomu klukovy který se mi líbil.
Neváhala jsem a šla k ni a řekla:,,jsi normální nejdřím děláš jako bych tě zabila a teď mlátíš lidi!" ona v tu chvíli koukla na zem a odešla.
Za mnou stála Linda která mi řekla že ji umřela babička.
Chvíli mi Sanjay bylo líto, ale na druhou stranu nesmí mlátit lidi...
To ne!!
Po další hodině jsem šla za Sanjay a řekla ji že mě mrzí že ji umřela babička a že kdybych to věděla nebudu vyvádět, ale lidi kolem nesmí mlátit!!
Potom jsme se spolu nebavili a ona mě pořád odstrkovala a říkala ať jdu pryč atd..
Takže celý den se semnou vlastně skoro nikdi kromě Lindy nebavil.
Byla jsem smutná i za to že jsem o tom úmrtí nevěděla a že jsem vyváděla jakoby bezdůvodně..
Mrzelo mě to, ale nevěděla jsem jak to napravit😢.
Prostě mi nevolala,nepsala, a ani se semnou nebavila..

Ahojky tady máte další kapitolku a děkuji za vote a komentáře.

❤Mi_ci_n_ka❤

Smutná navěky?Kde žijí příběhy. Začni objevovat