Den potom.. Večer jsem si psala s Thomasem a ten mi napsala že jsem stydlivá.. Trochu mě to zarazilo, protože nu na to kývki i moje nej kámošky..
Za což jsem si myslela že jsou to krávy atd... Ale už ne.. Chvilku jsme si spolu psi a nakonec to bylo tak že mi psal že mě chce lépe poznat.. A že počkáme do osmé třídy.. Byla jsem smutná a brečela jsem.. Ani spát jsem nemohla a o těch BF.. Jsem si řikala co to je za krávy ovšem teď to odvolávám..
Tak ale nakonec jsem se stim smířila a úplně ho mooc miluju.. Ale... Psala jsem si s holkou Karin a teď vim co je to za pí*u.
Žarlim ano.. Ale tak.. Když si piše a vola sni a semnih vubec ani kolikrát neodepisuje... Podle mě by sni ale Thomas nic asi neměl a doufám v to.. Dneska mi ve škole plácal i přes nohy a to i holky.. A nakonec mě postříkal šťavou... Vypadala jsem divně. Ale tak jako ok... Odpoledne jsem jako byla celý venku ve městě s mamkou.. A na něj ani nemyslela.. Jen se pořád ptám sama sebe a kámošek jestli mě má rád.. Ale ta jedna Karoline mi asi něco tají něco ji Thomas řekl a teď mi to nechce říct jsem celkem smutná ale.. Kdyby mi to řekla bylo by to fjn...
Jo a jen... Podle mě se tim chová jako kráva.. Ok.. Já taky ale tak jako.. Nechce mi to říct ale chce abych nebylaa sad?? Kráva a to jako fakt dokud mi nej kamoška něco tají. Tak jako... Sorry.. Ale Teď se zase babvim s Lindou a ta je super nic mi netají.. Prostě jsme jako sestry.. A i toho Thomase mi přeje a doufá že mě pořád má rád... PS: to já taky..
No večer jsem přišla domů dala na nabíječku mobil, a šla jsem se k topení ohřát... Pak jsem byla asi dvě hodiny na mobilu a chvili si psala s Pindou.. A Thombude líb.. Vždycky když si s Thomasem píši mam happy náladu.. Protože ho strašně miluju..💞❤
Jen doufám že on mě taky...
Noo takže tak.. Teď mě ale napadlo.. Když si volal s Karin.. Nemusí spolu přece hned chodit.. Jsem opravdu kráva..😂
Třeba mam jenom ten pocit, ale nechodí.. Blbý tedy je že mi to každý říká že jo aby mě asi nasrali.. l ne..nechodi a Thomas mě má rád..💞
A ji má jen za friendku..
Jo a mmchdm.. Ve třídě máme ještě jednu holku.. Lisu a ta se kněmu furt cpe což mě štve...
Ale jinak ok...
Jo a teda ještě se snim pořád baví.. No chce mě nasrat.. Atd... Znáte to ne.. Ale on ji díky bohu rád nemá..👏❤
Snim je sranda a sní trápení..
Ale tak jako dobry.. Jezdí po kolotočích takže teď tady skoro měsíc nebude což je kokotinstvý.. Když v červnu je konec školy..😂
Ale alespoň budeme mít pokoj..❤
A Thomas i když teda teď je nemocnej tak bude semnou takže tak.. A když to tak vezmeme tak osmička je za tři měsíce..❤😉💦Tak tady je nová část a ano dnes je kratší.. Doufám že se vám bude líbiť.. A jinak srry že je tahle kapitolka kratší.. Ale nestíhala jsem tak alespoň něco...
Děkuji za ★ a za 💬..
👏💞Mám vás ráda💞👏❤Mi_ci_n_ka❤
ČTEŠ
Smutná navěky?
RandomPříběh je o dívce jménem Lucci, je jí 13 let a ve škole prožívá trápení... co bude dělat? změní se? ✔TO VŠE V PŘÍBĚHU✔