Jsme friends

22 0 0
                                    

Večer jsem se osprchovala a jen co jsem vešla do svého pokoje..
Na mobilu mi pípl messenger..
Šla jsem směrem k mobilu a tam se zobrazila zpráva.. Od Thomase..
Najednou vždy když jsem smutná tak mi jen on zvedne náladu...
Stačí jen napsat...
Ve zprávě bylo:
Ahoj, jak se máš?
Byla jsem nadšená že mi napsal alespoň tohle... A já jsem mu odepsala.. Psali jsme si o různých věcech.. Např: o nás dvou..
Já jsem ho zase chtěla prostě jsem snim zase chtěla chodit, obejmout se snim.. Ale ne.. Něco trochu jinýho.. A je to něco co by všechny většinou nasralo.. Ale mě ne.. A to je.. "Budeme friends?" já jsem okamžitě odepsala..
Ano a byla jsem happy a šla jsem spát..😆..
Thomas z mého pohledu
Thomase miluju je skvělý.. A jsem snim ráda, ráda si snim píšu.. Prostě ho miluji nade vše.. Jen je problém v tom jestli on miluje mě..
Ve škole
Ràno jsem vyšla asi kolem 7;20 a v 7:39 jsem byla ve škole..
Ale Thomas nikde...
Snažila jsem se mu psát asi 100× ale nic..
Celý den jsem měla smutný,učení mi nešlo, prostě nic.. je to on kdo mi tam chybý... A je to on ským díky sama sobě sedím v lavici.. Je to on kdo mě dělá šťastnou..
A jednou.. Třeba v té osmičce třeba se zase obejmeme(99%), třeba mu mohu dát pusu (tvàř)...
Ale to až potom...
Odpoledne když jsme šli na oběd tak jsme měli mé oblíbené jídlo.. Svíčkovou❤. .
Měla jsem ji mooc ráda a sedla jsem si do osmičky (dva stoli spolu spojené po 4 židlích) ony se tam sice byvily jen spolu a já myslela na to jestli Thomas nemá jinou holku.. Ale takhle rychle že by si za mě někoho našel??
Najednou Sanjay s Ritou řekli:,,tak co Thomas?" já jsem nic neřekla a koukla se do země..
Potom Sanjay znovu společně s Lenou řekla:,,víš že Thomas chodí s Míšou?"
Což mě trochu více zarazilo a už jsem se neudržela a řekla jsem:,,jděte do pí**!" a ano musela jsem to napsat takhle..
Ony pak měli kecy a tvrdily že s ni fakt chodí poslední dobou mi to říkali, ale všichni.. (Ano všichni ze třídy ví jak ho miluju)...
Tak jsem se doma odhodlala mu položit otázku..
,,Ahojky... Dlouho neodepisuješ a napadlo mě jestli nemáš jinou holku?" a aby si nemyslel že jsem smutná poslala jsem happy smajlíka..
On konečně bez pozdravu odepsal.. Za což jsem byla ráda...
,,Ne, nemám holku proč?"
Já:,, jen tak že jsi neodepisoval.."
On:,,já jsem spal promiň, ale holku nemam.."
Já,,okokok.. Dobře jkj?"
A potom jsme si asi dvě hodiny psali...
Z mého pohledu
Myslím si žebv tomhle by mi nelhal..
Prostě jsem ráda že si píšeme a že spolu sedíme v lavici atd...
Z pohledu Thomase
Holku nemám.. Mám rád ji.. A s Míšou jsme jen ,,friend zone"...
Vim že mě má Lucci ráda, ale chci ji lépe poznat a v osmičce budeme mít větší rozum..

Ahoj! Je tady pro vás další kapitolka! Tak si ji užijte!!!

❣Mi_ci_n_ka❣

Smutná navěky?Kde žijí příběhy. Začni objevovat