Po škile odpoledne jsem jela domů a cestou ještě nakoupit atd.. Domů jsem samozřejmě přijela později což bylo asi v pět cca...
A jelikož mám brigádu tak jsem ji šla "splnit" a šla jsem "běhat" s pejskama asi 14km.. (Nevim přesně) pak jsem se vyčerpaná vrátila domů.. Kde jsem si dala donut a coca colu..
Mňam! Potom jsem byla asi hodinu na mobilu (wifi👌) kde jsem byla prostě na všech různých sociálních sítích..(facebook),(instagram),(tweeter) atd...
Na messengeru jsem si psala s "BFF" a to dost krutě..
Ve třídě se semnou kromě Kate a Caroline nikdo jiný jo a kromě Thomase.. Nikdo jiný nebaví, a proto jsem už ztratila nervy a chtěla jsem být prostě ve třídě alone...
A tak jsem ji napsala že už se sni nechci bavit a to ani s Caroline prostě chci být sama a aby se semnou už NIKDO nebavil..
Takže samozřejmě byly pokládány otázky typu: ,,Udělala jsem něco špatně?"
,,Něco se ti stalo?" atd...
Trochu jsem se i pozasmála, ale proč? Proč se smát když mi do smíchu není..
Takže jsem ji napsala celkově že už nebudeme kámošky natož nejlepší.. A že ani psát si nebudeme.. Něco podobného jsem v jedné zprávě napsala i Caroline která mi odepsala slohovkou abych to nedělala nebo tak něco..
No a nakonec abych asi nepsala kraviny tak si mě blokla.. Ale na tu jeji slohovku už stejně bylo pozdě.. Sice jsem Kate mohla třeba napsat že je to prank abych ji to nemusela vysvětlovat ale proč? To nemá cenu..
Zítra jsem strašně zvědavá co bude teda ve škole ve středu se fotíme takže taky superr.. A jak jsem zmiňovala uvidíme teda jak se budou chovat ve škole (mmchdm Kate sedí za mnou👌😂)..
A jen ještě asi jediné s kým mám opravdu "chuť" se bavit je Thomas 1)sedím s ním, 2)miluju ho no prostě je best....
Jdu spát...
Ráno když jsem jela do školy jsem myslela jen na ně na Kate, Caroline a Thomase a zapomněla jsem si doma svačinu,pití,peníze,pennyboard,nwm jestli mám penál.. No děsný..
Jela jsem do školy teda autobusem a potom jsem šla rovnou směr šatny..
Potom jsem šla do třídy, kde jsem seděla jen tak sama a čekala na další hodinu..je tady další část.. Děkuju za ★ a za 💬 a za mé čtenáře..
😘Mi_ci_n_ka😘
ČTEŠ
Smutná navěky?
De TodoPříběh je o dívce jménem Lucci, je jí 13 let a ve škole prožívá trápení... co bude dělat? změní se? ✔TO VŠE V PŘÍBĚHU✔