~1~

131 7 4
                                    

,,Kermesová, vstávej!"- jo, přesně takhle vypadala první zpráva, kterou jsem po ránu obdržela od mé kamarádky Natky (natula0123 ).

Dnes je totiž sobota 22.4.2017, a to znamená jediné- v Plzni se dnes uskuteční Majáles. Celkem se tam těším... Budou tam interpreti jako například Rybičky48, Wohnouti, Horkýže Slíže, Kryštof, UDG, Jelen, Voxel, Majk Spirit a to hlavní- Sebastian.

Sebastiana poslouchám od jeho začátků. Jeho písně se mi líbí, ale nejsem nějaká šílená fanynka... Každopádně se na něho těším asi nejvíce.

,,Míšo pojď se nasnídat, ať stihneš toho Seboše!" zavolala na mě mamka kuchyně, která se nachází o patro níže, než můj pokoj. Seběhla jsem schody a dala si jogurt s müsli...

Pak nastaly přípravy... Takže vyžehlit vlasy, namalovat se a zvolit vhodné oblečení do počasí, které venku bylo. Samozřejmě vyhráli obyčejné černé legíny, vyšší boty a tričko jsem nějak neřešila, protože ho stejně zakryla zimní bunda.

Do menšího batohu jsem si sbalila důležité věci, jako například kapesníky a peněženku. Mamka už na mě nervózně volala, ať si pospíším, že nebudu stíhat. Proto jsem raději pohla, ikdyž vím, že tam nakonec budu čekat ještě nejmíň půl hodiny.

Celou dvaceti minutovou cestu jsem poslouchala písničky... Takže nic zajímavého. Vystoupila jsem z auta a mířila si to rovnou k vchodu do Lochotínského amfiteátru, kde každý obdržel výměnou za kontrolní údržek z lístku pásku na ruku.

Moje mamka šla VIP vchodem, protože sehnala jeden VIP lístek. Jak já jí závidím... Může do backstage, a ani toho nechce využít. Já bych šla hned...

Po vstupu do areálu mé kroky mířily hned k hlavní stage, kde měl za 15 minut vystupovat Seboš. Ale Natála nikde. Volala jsem jí, ale marně. Jednou se mi to povedlo, a ona mi oznámila, že už je na místě.

Držela jsem ji místo v první řadě, které nakonec stejně nevyužila. Chvíli jsem tam jen tak čekala, ale najednou se na podiu objevila osoba v šedé teplákové soupravě od Adidas. Byl to Sebastian.

Byl ještě hezčí než na fotkách, to se musí uznat. Vlastně jsem ho nikdy nějak moc neřešila... Jako myslím to, jak je hezkej a tak... Chvíli jsem na něj koukala, ale jeho pohled mě donutil sklopit hlavu.

Když jsem se však koukla zpět na stage, už tam nestál. Během pěti minut už ale přihopsal a začal nás vítat. Už to nebyl ten Sebastiánek v teplákové soupravě. Teď na sobě měl zase něco jiného.

Začal zpívat s doprovodem jeho kapely

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Začal zpívat s doprovodem jeho kapely. Se začátkem koncertu ale přišel i déšť, což hodně lidí odradilo... Bylo mi ho líto. Připravuje si písničky, snaží se lidi rozproudit, ale oni nespolupracují.

Vsadím se, ze kdyby bylo jeho vystoupení co se týče času o nějakou dobu déle, měl by tam víc fanoušků.

Jeho písničky jsem si užívala. Tleskala jsem během nich i po jejich konci a prozpěvovala jsem si jejich texty.

Můj pohled stále směřoval k němu. K tomu, co mě nikdy nějak nezajímal, ale dnes mě naprosto okouzlil.

Stále jsem se musela smát, protože to štěstí, co se ve mně skrývalo nešlo udržet. Jeden úsměv mi však Sebastian oplatil.

Stuhla mi krev v žilách a upřeně jsem na něj koukala. On se na mě usmál znovu, což mě zaskočilo ještě více, ale do konce koncertu už mi nevěnoval ani jeden pohled.

Když Seboš s jeho kapelou dohráli, nevěděli jsme, co dělat. ,,Nepůjdem se najíst do Kauflandu?" navrhla Natka a já s jejím nápadem souhlasila.

Stejně nám další program, který nás zajímal, začínal až za 2,5 hodiny. Šli jsme dlouhou cestou ke Kauflandu. Celou jsme ji problbly a jednou jsme i malém zabloudily.

Nakonec jsme se ale dostaly do cíle. Natka si ještě skočila na záchod a já na ni čekala před vchodem do Kauflandu.

Najednou do mě někdo zezadu narazil a já ztratila rovnováhu. ,,Ježiš, pardon, omlouvám se!" uslyšela jsem za sebou hlas, který mi byl povědomý.

Takže tohle by bylo pro první díl mé nové FF vše! 💕 První část byla dělaná na motiv skutečně události, tedy krom posledních dvou odstavců... 😄 (btw. do toho Kaufu jsme se dostaly... 😂) Doufám, že se vám bude líbit, papa! 💕

One Smile | FF of Sebastian NavrátilKde žijí příběhy. Začni objevovat