Akşam Rutini Nasıl Olmalı?

1.4K 86 30
                                    

Arkadaşlar göstereceğim rutin benim kendi akşam rutinimdir . Ben bu rutine uyarak okul birinciliğini getirdim ve ortalamam 98 , 1552ydi. Bunu size hava atmak için söylemiyorum sadece sonucunun ne kadar güzel olacağını belirtmek için. Ekleme ve çıkartma yapmadan doğal haliyle yazacağım umarım beğenirsiniz.

1-Okuldan geldikten sonra ders çalışmaya başlamadan yemeğinizi yiyin. Çünkü ders çalışırken dikkatinizin dağılmasını istemezsiniz.

2-Üstünüze rahat edeceğiniz kıyafetlerinizi giyin. 

3-Ders çalışacağınız ortamı önceden havalandırmış olun.

4-Hangi derse çalışacaksanız o dersin konu anlatımı, okul kitabı ,tuttuğunuz notlar , okul defteri , o dersin testleri gibi şeyleri masanıza koyun ve diğer ilgisi olmayan kitapları , defterleri kaldırın.

5-Post-itinizi yanınıza almanızı söylememe gerek yoktuk artık.

6-Pomodoro tekniğini uygulayın. Bu teknik 25 dakika çalış 5 dakika dinlen diye bir teknik. Gerçi bu tekniği uygulamıyorum ama tavsiye ediyorum.

7- Konu tekrarı yaptıktan sonra test çözün ama en az 50 soru.

8-Her şeyi bitirdiniz eee! bizde insanız diyorsanız 30 dakika istediğiniz aktiviteyi yapabilirsiniz.

9-Yarın ki derslerde çıkacak konulara bakmayı unutmayın.

10-Her şey bitti ama yapmanız gereken tek şey kaldı. Kitap okumak. Yatmadan önce en az 50 sayfa kitap okuyun.

+++Sağlıklı bir hayat için spor yapmayı ihmal etmeyin.

+++Yatmadan önce dişlerinizi fırçalamayı unutmayın.

( Umarım sizinle paylaştığım bilgileri beğenirsiniz.)


DERS ÇALIŞMA TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin