Yazın Sonraki Seneye Nasıl Çalışabiliriz?

1K 38 16
                                    

Öncelikle uzun bir aradan sonra merhaba. Bu tavsiyem de yazın nasıl sonraki seneye çalışabileceğinizi konu edindim. Fazla uzatmadan konumuza geçelim.

1- Öncelikle geçeceğiniz sınıf için konu anlatımlı kitap alın.(Benim şu anda çalışmak için kullandığım ''Sınav'' yayınları ) Çünkü konular hakkında az da olsa bilginiz olur ve geçeceğiniz sınıfta anlama zorluğu çekmez ve iki kat çalışmak zorunda kalmazsınız.

2-Çalışacaksınız ama motivasyonunuzun da yüksek olması lazım ki eğlenerek çalışmak normalinden iki kat daha verimli oluyor. Bu yüzden sizin motivasyonunuzu  fulleyecek küçük bir kırtasiye alışverişine çıkın. İnanın aldıkça daha çok çalışma isteğiniz artacak. ( Renk renk postitler , fosforlu kalemler , not defteri, büyük bir defter , renkli kalemler ...)

3-Şimdi alışverişimizi de yaptığımıza göre , motivasyonumuz arttığına göre çalışma zamanı.(Konu anlatımlı kitaptan not çıkarmayı unutmayın.)

4-Her şeyi yaptığımıza göre sıra kendimizi test etmede . Bu yüzden tüm dersler veya ayrı ayrı soru bankası  alıp eksiğinizi görmeniz için çözebilirsiniz.

5-Konuları öğrendik, soruları çözdüğümüze göre sıra kendimizi denemede. Bu yüzden denemeler alıp kendinizi deneyebilirsiniz.

6-Eğer imkanınız varsa dershaneye veya etüt merkezine yoksa da okulun yaz kurslarına gidebilirsiniz.

7-En fazla 1,5 ay çalışın yoksa sıkılır ve okul açıldığında dersleri çabuk bırakırsınız.

8-Önemli olan sizsiniz. Bunu asla unutmayın! Bu yüzden eğlenmeyi de ihmal etmeyin.( Bu madde biraz klasik oldu. )

9-Kitap okumayı ihmal etmeyin çünkü karşınıza çıkacak sınavlarda size yardımcı olcaktır.

10-Bu da ortaokula giden arkadaşlarım için bir ders çalıma programı.(TEOG için.)

1.gün = Matematik + Türkçe                                 

2.gün=Fen + İngilizce

3.gün= Matematik + Türkçe                               Her ders için 45 dk çalış, 5 dk tekrar et , 10 dk dinlen

4.gün=Fen + Sosyal                                               Öğleden önce ve öğleden sonra diye ayırıp                        

5.gün= Matematik + Türkçe                                çalışabilirsiniz.

6.gün=İngilizce + Sosyal 

7.gün= Dinlen + Dinlen

Not: Umarım beğenmişsinizdir. Sorularınız ve istekleriniz olursa yorum yapmayı unutmayın. Elimden geldiğince size yardım edeceğim.

DERS ÇALIŞMA TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin