Okul Çantamızda Ne Bulundurmalıyız?

716 33 16
                                    

Öncelikle uzun bir aradan sonra merhaba. Lafı fazla uzatmadan bugün sizlere çantanızda ne bulundurabileceğiniz hakkında öneride bulunacağım.Hemen geçelim.

1-Kalemlik (klasik :D)

2-Ders kitapları

3-Defterler

4-Günlük planınızı yapabileceğiniz bir ajanda 

5-Tüm dersler soru bankası ( Teneffüslerde veya öğretmeniniz gelmediğinde hatta beden dersinde çözmek için )

6-Tüm dersler konu anlatımı ( derste bolca parmak kaldırabilmeniz  için )

7-Not defteri ( ödevlerinizi yazabilmek için )

8-Orta boy bir defter ( önemli yerleri anında not alabilmek için )

9-Post-itler

10-Islak mendil ( Gerçekten okulda bir şeyler atıştırdığınız da elleri silmek için lazım oluyor )

11-Peçete ( genellikle sıranıza su veya ayran döküldüğünde ihtiyaç oluyor )

12-Su şişesi veya matara

13-Sakız ( aman arkadaşlarınız görmesin 1 günde bitiyor yoksa :D )

14-Parfüm veya deodorant ( beden dersinden sonra kokmak istemezsiniz )

15-Cüzdan ( ve tabi ki içinde bir miktar para )

16-Derslerinize bağlı ihtiyaçlar ( melodika , sözlük gibi )

Benim tavsiyelerim bunlardı. Biliyorum çanta çok ağır oluyor ama önemli olan sizin dersleriniz dimi ? İhtiyaçlarınıza bağlı olarak ekleyip çıkarabilirsiniz . Yorumlara da bir daha ki bölüme ne istediğinizi de yazabilirsiniz...


DERS ÇALIŞMA TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin