Kto som ? Myslím že som v celku obyčajne dievča ako každé iné.Síce som sa v poslednom pol roku stala treťím najpopulárnejším muserom v Nemecku napriek tomu stojím nohami pevne na zemi.
Ale dosť už o mne.Poďme sa skôr pozrieť na môj príbeh.Všetci to poznáme to úžasne ranné vstávanie no kto by to nechcel ?
Vstanem z postele a hned beriem do ruky môj mobil proste to ranné kontrolovanie sociálnych sieti myslím že to patrí už ku rutine každého človeka.
Už som sa pozbierali z postele a išla sa rýchlo prezliecť.Dnes je veľmi dôležitý den pretože mam rozhovor v jednej televíznej šou ohľadom musically.
Je to môj prvý rozhovor a nebudem klamať mam z toho stres ako nikdy.
Vybrala som si svoj obľúbený outfit.Rýchlo som ubehla do kuchyne kde som si pripravila raňajky.Presne tak ovsené vločky su pre mna neodmysliteľnou častou dňa.
Okej je 7:05 to znamená že mam čas ešte 5 minút.Vzla som si tašku do školy a vyšla z domu.Ako vždy som vykračovala so slúchadlami v ušiach a ako inak mi v nich hrala pesnička od M&M.Ja ich dvoch proste zbožňujem ich pesničky a texty mi dokážu zlepšiť každý môj den.
Nastúpila som do autobusu a sadla si na prvé voľne miesto ktoré som zbadala.Všetci na mna pozerali ako vždy stale mi môj úspech na musically nedopriali ale bolo mi to jedno pretože viem že moji pravý priatelia tu budu vždy pre mna.
Vystupila som a rýchlim krokom som sa pobrala ku škole.Keď som sa pretlačila tou nekonečnou chodbou ku skrinkám vzala som si veci zo skrinky a vkročila do triedy kde som si sadla na svoje miesto.
Pozdravila som Annu ktorá patrí medzi môj okruh najlepších kamarátov.
Je super vedieť že je niekto tak bláznivý ako ja.Preto z našich spoločných musically vznikajú váčšinou videa s našim nepochopiteľným humorom.
Škola prebehla veľmi rýchlo za čo som bola veľmi vďačná ale čím viac som sa cítila vystresovaná z toho rozhovoru tak mi Anna navrhla že pôjde somnou.
Hneď som sa cítila lepšie.Zbalili sme si všetky veci a odišli zo školy.Nastupili sme na prvý autobus ktory nas odviezol do mesta.Prišli sme pred budovu tejto televíznej šou.Stalo tam strašne veľa dievčat v našom veku a my sme vôbec nechápali že prečo.Kedže som ako účinkujúci mala VIP vstupy museli sme sa pomedzi tie dievčata pretlačiť.Hadzali na nas totálne vražedné pohľady asi to na čo čakajú bude vážne dôležité.
Ohlásili sme sa na recepcii odkiaľ ma poslali do maskérne.Rozbehli sme sa tam ako úplne šialené.Musela som si z tohto zanechať nejake spomienky tak som vybrala mobil a odfotili sme sa."Eeey selfie time " niekto sa ozval keď opúšťal miestnosť pred nami.
Zdvihla som zrak z mobilu a nemohla uveriť tomu koho vidím.