Chvílu mi trvalo kým som sa spamätala z toho čo vidím.Tak som na nich nahodila len úsmev ktorý mi obidvaja opätovali.
Nechcela som na nich nejako zaútočiť ako šialena fans proste sa s nimi odfotím po rozhovore.Potom sme sa s Annou vybrali do maskérne kde ma naclíčili a vybrali mi outfit.Okej 1o minút do začatia rozhovoru tak som svoje kroky namierila do Backstage. Bola som z toho strašne nervózna predsa len bol to môj prvý rozhovor.
Marcus
Vychádzame z maskérne ale všimol som si nejake dievčata.
Ta jedna mi doslova vyrazila dych.Tie nádhere oči a jej úsmev myslim že som sa zamiloval.Neviem čo tu robila ale musím ju ešte stretnúť a musi to proste klapnúť.
Takže 10 minút do začatia rozhovoru myslim že je čas presunúť sa do Backstage.Okej možno že som sa úplne do toho dievčata zblaznil ale zas ju vidím.Vybral som sa za ňou,sedela tam a nervózne pozerala do mobilu.
Chcel som ju osloviť ale už bolo čas ísť na rozhovor.Melina
Prišla som do miestnosti a čakala na začatie rozhovoru.
Rozhovor začal veľmi prijemne zodpovedala som všetky otázky odhadom mojich začiatkov na musically a mojich aktuálnych novinkách.
Po rozhovore som si sadla do zákulisia k Anne a čakala na dalších muserov.Popravde vôbec som nevedela ktorých pozvali.
"Privítajte Marcusa a Martinusa" povedal moderátor.
Úplne som sa začala usmievať kedže som prišla na to čo tu vlastne robia.
Prechádzali okolo nás a Marcus sa na mna usmial.
Potom taktiež zodpovedali na zopár otázok presne ako ja.
Po ich rozhovore nas všetkých muserov zavolali na stage kde sme si všetci spravili fotky.Bolo hrozne super vidieť všetkých tých ludi takto naživo.
Z rozmýšľania ma vytrhol niečí hlas.
"Hi can we take picture with you ?"
Skoro som dostala zástavu srdca ked som to počula..vážne ma teraz moji najväčši idoli požiadali o fotku s nimi ?
Nikdy som neverila že niekedy budem mať šancu sa s nimi takto porozprávať.
Ani neviem ako som sa s nimi zakecala a ubehla hodina.Po skončení som sa vybrala naspäť do šatne kde som si zobrala všetky svoje veci ktoré mi Anna strážila hneď keď som vošla do šatne vyvalila na mna otázky o nich.
V tom do šatne vošli oni.Vzala som si všetky veci a chystala sa odísť keď ma niekto zrazu chytil za ruku.
Otočila som sa a videla Marcusa s tym jeho úžasným úsmevom požiadal ma či by ma mohol objať.Suhlasila som on ani nevedel a plnil mi môj celoživotný sen.Domov som prišla hrozne unavená že som ani neskontrolovala sociálne siete a hned som zaspala.