Zase sa stretávame ?

320 28 2
                                    

Ucítila som na sebe Marcusov pohľad a v tom sa začal pomaly ku mne približovať.Vedela som že to isté k nemu cítim aj ja.Tak sa po chvíli naše pery spojili a začali spolupracovať.
Potom sme sa od seba odtrhli a bez jedneho slova sa vybrali preč.
Nechápala som tomu čo sa mu zrazu stalo.

Marcus
Vedel som že som ju asi momentálne dosť ranil ked som sa s ňou uplne prestal rozprávať.
Vieš Melina ja sa len bojím jedneho ...
Za týžden odchádzame s Tinusom spät do Nórska.Čo bude potom s nami dvoma ?
Silno som ju objal a dúfal že už ju nikdy nebudem musieť pustiť.
Uzavreli sme spoločne taku menšiu dohodu.Tento týžden si spolu užijeme čo najviac a potom sa uvidí..

Melina
Silno sme sa objali a ja som sa už musela pobrať domov zajtra ma čaká znova škola.Strašne chlapcom závidím že maju aspoň v tomto smere pokoj od školy.
Naše pery sa posledný krát spojili a obidvaja sme sa rozlúčili a vybrali domov.
Hneď ako som prišla domov som zaliezla do postele a ponorila sa do ríše snov.
Aaach znova ten otravný zvuk budíka.
Rýchlo som vyskočila z postele a uvedomila si že znova ako každý den nestíham.
Rýchlo som na seba nahodila môj obľúbený outfit a namalovala sa.

Rýchlo som na seba nahodila môj obľúbený outfit a namalovala sa

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Vybehla som z domu a v plnej rýchlosti utekala na autobus.
Nastúpila som a sadla si na moje zvyčajne miesto.No tento krát ma pohľad každého v autobuse začal uplne prepalovať doslova nenávisťou.
Žeby ten rozhovor v televízii ? Povedala som si pre seba.Po zbytok cesty som už len počúvala hudbu zo slúchadiel.
Ak hovoríte určite počúvala M&M tak ste práve uhádli.
Vystupila som z autobusu a pobrala sa do triedy.
Sadla som si a sledovala všetky tie nenávistne pohľady mojich spolužiakov.
Zazvonilo na začiatok hodiny a všetci sme upreli pohľad na učiteľku pretože dnes bola až podozrivo oblečená.
"Takže žiaci naša škola prijala jednu ponuku ak si pamätáte ešte nedávny koncert M&M u nás v škole tak vás určite poteším pretože na týžden si pridu vyskúšať ako je to študovať na našej škole."
Iba som sedela cela ztuhnuta a neverila tomu čo počujem.Všetky baby okolo začali rozoberať ktorá prvá dostane jedneho z nich.Len som nad tym neveriacky krútila hlavou.
Cez prestávku som len rozmýšľala či len Marcus o tom celý čas vedel.

Sen MMerky #2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora