Asel
Yine sabah yine hüsran!
Aynanin karsisina baktigimda bu kadar çirkin olmayi nasil becerdigimi anlamadim. Ultra kabarik saçlar tek omzu düşük erkek reyonundan alma beyaz bi tişört kirmizi kareli bi şort.
Kendime kocaman bi "uffffff" çektikten sonra banyoya girdim. Kisa bi duşun ardindan dolabimi acil siyah pantolon siyah tişört ve siyah beyaz oduncu gömleğimi alip giydim. Ayagimada beyaz spor ayakkabilarimi giyip saclarimi topladim.odadan ciktim.
Buse her zamanki gibi hazirdi cantami alip ciktim. Okulun bahçesine geldiğimde bu günün eskisi gibi normal olmasini diledim. Buseyle her zamanki yerimize geçip oturduk.
"Bugün nasilsin bakalim Asel hanim"
"Yorgunum sabah busem" dedim. Kafami tam çevirmiştim ki yine siyah gözler. Korkutucu bakislar.
Yaninda arkadaslari gülerek biseler anlatiyorlar o ise o öfkeli bakislarini bana yollamaktan başka bir şey yapmiyor.
"Buse bence beni bu çocuk 1 haftaya birakmaz"
"O demek simdi Asel?" dedi gülerek
"1 haftaya beni bakıslari ile öldürür diyorum"
Bi insan nefretini nasil gözleri ile bu kadar net anlatabilir.
Emir
Sedatla Ali her zamanki boş muhabbetlerini yapiyorlardi.
Ben ise az önce kapidan giren aptal kizdaydi.
Ali:
"Emir sana diyoruz cevap ver sene?"Ben cevap vermeyince baktigim yere bakti.
"Ooooo bizimki gelmiş" dedi gülerek.
"Ali tam dayaktan öldürülecek itsin"
"Ne oldu Emir Bey sinirlendin Korktun mu iddayi kaybedeceğim diye?" hâlâ gülüyordu.
"Ben o iddayi kazanicam"
"Görecez Emir bey kalfi 29 günün"
Artik su kizla konuşma vakti gelmişti.
Ayağa kalkıp yürüdüm.
"Oyun baslasin o zaman"
Asel
Allah'im sen yardim et.
Bana doğru geliyor.
Sinirli sinirli. Burnundan soluyor öf.
"Buse geliyor"
"Sakin ol Asel " demesi kolaydi tabi.
"Hani 1 hafta demiştim ya galiba son 1 saatim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA GÜZELLİK
Romance"Bu gece geleceksin bana" dedi çocuk "yapma başka bir şey iste ne olur" dedi kiz Çocugun umrunda bile değildi. "Saat 8 de bekletme beni beklemekten hoslanmam" dedi ve gitti. Nasıl olacakti bu yapamazdi kiz. Ama yapmazsa işte o zaman kaybederdi herş...