Asel
Çıkar mısın?
Sesimin titremesinden nefret ediyordum ve şuan tam titrememesi gereken yerde titriyordu.
Ve buda yetmezmiş gibi Emir tamda karşımda sırıtıyordu.
"sakin ol ufaklık"
"Üzerimi değiştireceğim"
"peki" dedi ve odadan çıktı.
Tuttuğum nefesimi bıraktım. Buda neydi böyle. Aynadan kendime baktığımda kırmızı normal arası olan yüzüme sıcak basıyordu. Masada olan sudan bi bardak alıp içtim. Sakinleşmem lazımdı.
Hızla dolaptan siyah eşofman ve kazak alıp odadan çıktım. Salona yöneldğimde ayak ayak üstüne atmış gayet rahat hatta çok rahat bir Emir le karşılaştım. Sanki babasının evi.
Gayet sakin tutmaya çalıştığım sesimle
"Senin ne işin var burda"
"Aaaa ne misafirperver ev sahibi"
"Hadi Emir oyalama beni neden geldin?"
"Hasta olduğunu duydum geldim"
Daha neler bakışları atıyordum şuan ona ama bildiğin odun yada onun herhangi bir hemcinsi olduğu için anlamıyordu.
"Tamam çok inandırıcıydı." dedim
"Ciddiyim ufaklık arkadaşın söyledi bende geldim"
"İyide neden?"
"iyilikte kabahat oldu desene" dedi bıkkın çıkan sesiyle.
"iyide senden iyilik isteyen olmadı ki, saçma sapan bir şekilde hayatıma dahil olan sensin. Senden iyilik istemiyorum Emir! Uzak dur yeterli"
Bi anda ayağa kalkıp yanıma geldi avantajı olan boy üstünlüğü ile tepeden bakıyordu. Sonra kulağıma eğildi. Nefesini boynum ve kulağımın arasında olan o bölgeye verirken kısık çıkan sesiyle
"Sorun şu ki senden uzak durmak istemiyorum."
Söylediği şeyden çok beynim nefesini verdiği yerdeki duygu karmaşasını çözmeye çalışıyordu.
"Neden?"
Dedim titrek nefesimle allah kahretsin ki heycanlanmıştım yine. Ve bu durum Emir in hoşuna gitmişti galiba. Kısık sesi ile gülmesi bunu işaret ediyordu.
"Çünkü ufaklık sana arkadaş olacağız demiştim"
"Arkadaşın var yeterince bana gerek yok buna inanmamı beklemen salakça olur"
"Galiba şuan bana salak dedin" dedi gülerek.
"Galiba" dedim işte iyice aptallaşmıştım.
Nefes alışım hâlâ düzene girmemişti.
"şansını zorlama ufaklık sana arkadaş olacağız dedim ve olacağız."
Nihayet geri çekilmişti onun çekilişi ile şu saçma hissinde benden uzaklaşmasını diledim.
Zor kaldırdığım bakışımı yüzüne çevirdiğimde yüzünde belli belirsiz bir gülümseme vardı. Sebebi belirsiz ve tuhaf.
" Hadi hazırlan "
" neden"
"kelime dağarcığından neden kelimesini çıkarasım var" dedi gülüyordu ve ben hâlâ kendimde değildim.
"neden" dedim istemsizce.
"Hala neden diyor, başka bir şey söylediğin yok"
Yeni düzelen nefes alışverişim ve kan akışımın normale dönmesi olayları anlama yardımcı olmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA GÜZELLİK
Romance"Bu gece geleceksin bana" dedi çocuk "yapma başka bir şey iste ne olur" dedi kiz Çocugun umrunda bile değildi. "Saat 8 de bekletme beni beklemekten hoslanmam" dedi ve gitti. Nasıl olacakti bu yapamazdi kiz. Ama yapmazsa işte o zaman kaybederdi herş...